lilduff90 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 18 november 1988 spilte Roy Orbison i Antwerp, Belgia, under en seremoni hvor han ble tildelt "Diamond Career Lifetime Achievement Award" for sin innsats for musikken. Han spilte 3 sanger; "Crying", "You Got It" (første og eneste gang den ble spilt live), og "Pretty Woman". Dette var hans siste opptreden, da han døde av et hjerteinfarkt knappe tre uker senere. --- Videone fra opptredenen har florert på nettet siden den gang, men desverre er det vanskelig og oppdrive noen opptak av god kvalitet. De som ligger på nettet i dag, er opptak fra belgisk TV, deretter rippet fra en utslitt VHS og inn på PC. Det jeg da vil oppnå med denne tråden, er at vi som liker Orbison kan hjelpe hverandre litt i jakten på disse høykvalitetsopptakene. Jeg vet at det finnes HQ-opptak av konserten, som jeg har sett streamet på CMT.com, men det har siden gang blitt fjernet. Så snart jeg finner noe, så poster jeg det her, men om noen andre har tips, så ville hjelp vært meget varmt mottatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå