Requi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hei. Jeg og noen andre skal ha et prosjekt om "noe globalt", og skal ha 15 minutters muntlig fremføring + 30 minutter med aktiviteter om temaet med alle de andre som ikke er med i gruppa. Men, noe globalt? "Trafficing, prostitution, terrorism" er ihvertfall brukt opp. Noen som kan komme med ideer? Topic: "Something Global". Endret 8. januar 2009 av Requi Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 "Internett" Det er ikke bare bare, må nesten vite hva jeg kan søke på. Takker på forhånd for alle forslag! Når jeg har tema må jeg finne en problemstilling. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Fiskeoppdrett"? Då kan ein ta med problemstillingar knytta til energiforbruk, forsøpling og eventuelle positive sider. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dersom du skriver om klimaproblemer blir sannsynligvis læreren din fornøyd... bare pass på at du får med en setning om at det ikke er helt 100% sikkert, men ikke mer, for da tror lærern din at du mener det ikke er noen klimaendringer.... Ellers kan du skrive om politikk, økonomi, handel, dorskjellige firmaer, biler, båter, stort sett det meste egentlig Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Internett" Det er ikke bare bare, må nesten vite hva jeg kan søke på. Takker på forhånd for alle forslag! Når jeg har tema må jeg finne en problemstilling. Skriv om internett, det er da vel globalt nok? Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Krigen ved Gaza-stripen? Det må vel være globalt nok. Det er jo overalt på nyheten og på tv rundt om i hele verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå