ikono3 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 oki har hatt mange tråder her nå og har lagd noen programmer... tenkte på et program som sender bytes til en server... son som når man lager et dos angrep og lager et ping: ping 25byte dos: masse tenkte på noe son som: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; namespace WindowsFormsApplication1 { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); } private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { dos ping ip, byte() { private void textBox1_TextChanged(object sender, EventArgs e) { byte send ping() { private void button2_Click(object sender, EventArgs e) { text.textbox1() text.textbox1 send() } } } sikkert mye feil her... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor tror du dette burde fungere? Først og fremst må du bruke syntaksen til C# og standardbiblioteket til .NET. Klassen for å pinge finner du i System.Net.NetworkInformation.Ping. For å finne ut hvordan denne brukes, leser du MSDN atrikkelen som er hvordan erfarne programmerere jobber. Programmering betyr at du må lese mye dokumentasjon, veldig, veldig mye dokumentasjon. For eksempel når jeg la inn shaders i Glorg så brukte jeg timesvis på å bare lese om GL_ARB_shader_objects og hvordan denne hang sammen før jeg engang skrev en linje med kode. Det er alltid lurt å vite hva du vil frem til og hvordan du skal få det til før du begynner å skrive. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) ja vet derfor står det : masse feil:P bare skrev noe eg tenkte meg ikke om:P -ikono takk for sidene: hvordan vil desiget se ut? so ca? Endret 8. januar 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke start med Windows Forms, start heller med en konsoll applikasjon, så slipper du å bekymre deg om designet, bare selveste koden. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ikke start med Windows Forms, start heller med en konsoll applikasjon, så slipper du å bekymre deg om designet, bare selveste koden. takk greide det Endret 11. januar 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå