Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

JBL GTO Power Pack, verdt å kjøpe?

TriX3

Anbefalte innlegg

Bare så det er sakt, så er jeg er helt fersk innen bilsterio!

Jeg har søkt google rundt etter et bra anlegg til bilen min. Kom over denne pakken:

JBL GTO Power Pack

Pakke pris: 2990,-

Har ikke planer om å ha noe som rister i stykker bilen min, men det skal være ganske greit med lyd :) Noen som har noen erfaringer med denne pakken? Hva er bra og hva er dårlig?

Det jeg også lurte på var om forsterkeren er god nok? Klarer den å drive bassen selv om jeg kobler på 2 høytalere til? (front)

Har ikke lyst å ende opp med noe tull :p Greit nok at man får det man betaler for, men om man kjøper tingene hver for seg, kommer prisen opp i 5180 kr.

Sist men ikke minst, trenger jeg noe mer for at denne pakken skal fungere? Har avspiller og kabler.. Sikringer er vel ikke noe stress å få kjøpt.

Endret av TriX3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har søkt google rundt etter et bra anlegg til bilen min. Kom over denne pakken:

JBL GTO Power Pack

Har ikke planer om å ha noe som rister i stykker bilen min, men det skal være ganske greit med lyd :) Noen som har noen erfaringer med denne pakken? Hva er bra og hva er dårlig?

Det jeg også lurte på var om forsterkeren er god nok? Klarer den å drive bassen selv om jeg kobler på 2 høytalere til? (front)

Har ikke lyst å ende opp med noe tull :p Greit nok at man får det man betaler for, men om man kjøper tingene hver for seg, kommer prisen opp i 5180 kr.

Sist men ikke minst, trenger jeg noe mer for at denne pakken skal fungere? Har avspiller og kabler.. Sikringer er vel ikke noe stress å få kjøpt.

du bør ha dene pakken også

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...p;stortbilde=ok

jeg vil kjøpt en mono forsterker til suben :) må ikke men jeg anbefaler det så lenge cd spileren har 2 utganger

jeg selv kjøre en 5000w forsterker på en 5000 sub og egen forsterker for speikker høytalerene så bnrukte jeg ca 30 000 på anleg da

så kjører jeg sikring på både + og - til forsterkeren men du bør ha både + og - kable direkte fra baterie til forsterkeren

Lenke til kommentar

Er det alt jeg trenger av sikkringer med i den pakken?

jeg vil kjøpt en mono forsterker til suben :) må ikke men jeg anbefaler det så lenge cd spileren har 2 utganger

Spilleren har 4 utganger (2 RCA front + 2 RCA back)

Er det en fordel eller ulempe?

Takk for svar :)

Endret av TriX3
Lenke til kommentar

JBL GTO Power Pack

du bør ha dene pakken også

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...p;stortbilde=ok

jeg selv kjøre en 5000w forsterker på en 5000 sub og egen forsterker for speikker høytalerene så bnrukte jeg ca 30 000 på anleg da

så kjører jeg sikring på både + og - til forsterkeren men du bør ha både + og - kable direkte fra baterie til forsterkeren

Sikring på minus-kabelen har ingenting for seg, dessuten går det fint an å jorde forsterkeren i karrosseriet til bilen, bare pass på å få god kontakt.

Når det gjelder kabler, så gjør en kabelpakke fra Biltema en like god jobb som den andre som ble linket til her.

Endret av Lefse
Lenke til kommentar
Når det gjelder, så gjør en kabelpakke fra Biltema en like god jobb som den andre som ble linket til her.

Takk for tippset, fant samma greiene til halve prisen! x]

Vurderer å ta meg en tur over grensen og se etter GTO power pakken på svinesund/Strømstad. Noen som har en formening om hvilke butikker som kan ha denne pakken?

EDIT:

Nå har jeg vært hos BRL. Dem hadde produktene, men ikke pakke tilbudet. Heldigvis fikk vi ordna en mellom oss + 1000 pruting. :) 2900,- NOK ga jeg.

Endret av TriX3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...