christt Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Noen som har peiling på CD produksjon? Vil det funke å ha f.eks 3 brennere i samme maskin som brenner akkurat samme samtidig? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Ja, så lenge du har programvare som større "Multiple Recorders"!! F.eks. Nero, DiscJuggler m.m. Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Glimrende! Takker for svar. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ikke glem at du bør ha dem på forskjellige kontrolere eller om du bruker scsi brennere da da kan du bare overse dette inlegget Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har tenkt å kjøre IDE... Men det bør vel funke hvis jeg kjøper et par IDE kontrollere? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jada, bare kjør dem på hver sin kanal. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva med 1 IDE og 1 SCSI brenner da ? funker det ? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva med 1 IDE og 1 SCSI brenner da ? funker det ? jepp :wink: Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hvorfor på hver sin kanal? Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 fordi når du brenner med to på en kanal bruker du opp hele båndbredden + litt til på kanlen og da "feilbrenner" du... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 fordi når du brenner med to på en kanal bruker du opp hele båndbredden + litt til på kanlen og da "feilbrenner" du... Med "feilbrenning" mener han, slik som det fungerer på moderne cd'r, det går ca like fort å brenne 2 cd'r samtidig på samme ide-kanal som den tid det tar å brenne 2 likedane cd'r på 1 cd-brenner. Skjønner du, samme informasjonsmengde, men halv båndbredde når de er på samme da de må bytte på å ta imot informasjon, dagens nye burn-proof teknologi TÅLER dette, ja visst, men det går ikke fortere når de deler båndbredde. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå