jacob19 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 vurderer å kjøpe denne tven på elkjøp, noen som har noe å utsette på den eller andre alt. i samme prisklasse? bør jeg heller legge i 3-4k til for å få en som er full-hd? er det verdt det? skal brukes til dvd, bluray, tv via parabol, xbox 360 og min bærbare pc(ikke spilling) avstand til tven er ikke så nøye da jeg har mulighet til å variere helt opp mot 6-7 meter unna dersom det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 ikke kjøp 4 serien. legg i litt ekstra. Har ps50a457 på jobben og den kan ikke sammenlignes me dde bedre modellene. Vil du ha tv med skikkelig sort og gode bilder ville jeg lagdt i mer eller kjøpt panasonic th50px8 den koster tundt 90000 nå på expert Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Håper da virkelig at du mente 9 000,- hehe Panasonicen er grei den, men hadde heller gått for denne LGen. Personlig syntes jeg at bildet er bedre, og designet Men uansett vil begge disse være mye bedre valg enn den 4 serie samsungen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå