hurst Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hjelp!! jeg har et problem!!! I alle 3D spill jeg kjører kommer det opp massse små striper på skjermen, og etter en stund krasjer maskinen(bildet henger seg opp med masse slike "striper"). Stripene varierer i form og farge men alle ser ut til å være opphakkete(masse små korte striper etter hverandre). Problemet oppstår bare når jeg bruker spill, hverken ved vanlig bruk av Windows eller ved oppstart. Ingenting i maskinen er overklokket og alt er standard. "Stripene" har aldri kommet til syne før, jeg har heller ikke forandret på noen instillinger. Jeg har en IBM APTIVA 73G pIII-600MHz med ett number nine riva TNT2 M64 skjermkort. Alle drivere er oppdaterte og jeg kjører WinXP pro. håper på hjelp! Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Kan være at skjermkortet går varmt. Har du sjekket om vifte/ ribbe er full av støv? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Høres ut som noe går varmt ja, broren min hadde samme problem med sin gaaaaamle voodoo2 hvis maskina sto på et teppe som sperra for luftinnsuget i bunnen av fronten (dette er leeeeenge siden....). Pål Lenke til kommentar
hurst Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 Takk for svar! skal åpne maskina og se inni dær i morgen. Synes bare det er litt rart at det skulle gå varmt. maskina har jo stått på samme plass veeeldig lenge nå uten noen forandring i temperatur, hverken inni eller utenfor kassa. tror heller ikke det er så mye støv inne i maskina, men vi får se. takk igjen! Lenke til kommentar
extreme Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Tviler sterkt på at det går varmt... Det er garantert ikke det som er problemet.. Bare dagens skjermkort som trenger vifte Tror heller du har et driverproblem. Ta og hent ned nyeste driver... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 ehh........ H A L L O!!!! A P T I V A ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! IBM!! International Bullshit Machines!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå