Stopade Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har en asus eee 900 og har installert Ubuntu eee. Dette er første gang jeg prøver linux. Er det antivirusprogram med eller må jeg installere det? Og hvilket antivirusprogram bør jeg ha? Finner jeg det da på synaptic package manager? Takk for svar! Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) asdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
picatta Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er garantert at en ikke trenger antivirus til Ubuntu. Det går ann å laste ned antivirus programmer til linux ja, men de er mer beregnet på å sikre windows clienter mot virus gjemt i filene blant linux servere... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du trenger ikke antivirus, da du i praksis ikke kan få virus. Det finnes antivirus til linux, men selv om du kan ha det, vil jeg ikke anbefale det på en så treg maskin. Om du likevel skulle ha behov for antivirus for linux en eller annen gang, så sjekk ut clamav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå