mendooze Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har etter iherdig innsats fått lagt ut sida, men uheldigvis med noen irriterende banners øverst. Kommentarer,ris eller ros kom med det her.www.mendooze.tk Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Vel.... 20 Meg Limit Exceeded! This site has exceeded its limit of 20 MB of transfer per day. The account can be upgraded to a paid account to increase the transfer limit to 3 Gigs of transfer per month in your 100megsfree5.com user tools section. ...need I say more... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Uff, det kom opp 5-6 pop-up'er. Du burde vurdere å flytte siden din til start.no, home.no eller lignende, så slipper du i hvert fall begrensningen på 20 mb. Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Nåja, dette er bare midlertidig og når jeg ikke får lov til å logge meg inn på ftp serveren på home.no så var det ingen andre valg. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 start.no er utmerket til gratis-sider.... *selv har jeg egen webserver stående, så hvorfor stresse med det * Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Får ikke lov til å logge meg inn der heller og har ikke penger på mobilen til å åpne opp,men kommer snart til å gjøre det. Men kommentarer om innholdet da?? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Får ikke lov til å logge meg inn der heller og har ikke penger på mobilen til å åpne opp,men kommer snart til å gjøre det. Men kommentarer om innholdet da?? Er vel strengt tatt ikke så let når man ikke kommer inn? Ellers vil jeg foreslå at du heller bruker no-ip en tk domene. Den vil da gi deg en litt lengre adresse, som blablabla.no-ip.com, altså et no-ip-mellomled. Kan da ikke være så vanskelig å finne en annen som kan gi deg webplass en de du nå bruker så vi kan se den. Færre reklmaer er det sikkert også. Start ble nevnt før her, har ikke prøvd de me de høres greie ut. Om du har bredbånd kan du jo sjekke om du ikke vil sette opp server selv. Følger også med hjemmeside plass på veldig mange internet abbonemang, sjek om du ikke har det allerede. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 20 Meg Limit Exceeded! This site has exceeded its limit of 20 MB of transfer per day. The account can be upgraded to a paid account to increase the transfer limit to 3 Gigs of transfer per month in your 100megsfree5.com user tools section. Fikk samme meldingen her, kan ikke gi noen kommentarer på innholdet hvis jeg ikke kommer inn... :-? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 vanskelig å si noe om inneholdet når man bare får opp feilmelding om 20MB exceeded...... Bytt host ASAP! http://www.freewebspace.net/ hvis du vil se en *laaaaang* liste over steder som tilbyr gratis web-plass Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Jeg kommer tibake og informerer når det jeg har fikset problemet. Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ftp://ftp.home.no funker fint fint hos meg.. lag din egen webserver, og bruk dns mot den. Så har du "uendelig" diskplass. (Så mye du har på disken(e) din(e)). Og, btw, .tk suger synes jeg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 http://www.gjerrigknark.com Finn deg en gratis web-host som ikke har reklame eller popups. Tror det lå to bra der for en uke siden. (Elelr host selv og kjøp deg et domene http://www.fundingsrud.net ) Lenke til kommentar
ManOwaR Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er vel ikke noen grunn til å gjenta det andre har sagt før, men jeg gjør det likevel. Bare for å irritere Siden har alt for mange popups, ingen kommer inn da det er 20MB grense på trafikken, og jeg fikk også spørsmål om å installere ett eller annet program av ukjent opphav. Trolig spyware/adware... Vet ikke hva du har tenkt å ha på den siden, men jeg anbefaler at du bruker litt penger på det! Sjekk WebDeal... De er ganske rimelige! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 [Webdesign diskuteres under Programmering -> Webdesign] Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Nå funker den!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 den funker alright.. med en støgg popup til å starte med.. *hate* synes det var litt kontrast mellom menyen din og bakgrunnen.. passa ikke helt sammen. men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Liten kommentar til bildet av deg på meg-siden: Det lille jpg-bildet er over 600 kb :o Ikke noe problem for de med bredbånd, men de med 56k/isdn skal få slite Lenke til kommentar
güner Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er ikke noe problem og fjerne popup banneren. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 veldig stilig første side Den er uleselig, svart på mørkebrunt. Du burde og gjøre noe med galleri siden den lever ikke opp til resten Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 veldig stilig første side Den er uleselig, svart på mørkebrunt. Du burde og gjøre noe med galleri siden den lever ikke opp til resten Hehe.. så ikke at det stod noe på forsiden engang jeg. Måtte trekke for gardinene først. Da kom det fram noe greier. Ikke helt bra valg du har gjort med fargen på skriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå