Thomaes Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Fikk nettopp igjen Historie og filosofiprøva, som jeg fikk 5/6 på Det er det beste jeg har fått på videregående Dagen (og sikkert resten av uka) er reddet! Endret 8. januar 2009 av gravitic Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fikk nettopp igjen Historie og filosofiprøva, som jeg fikk 5/6 på Det er det beste jeg har fått på videregående. Gratulerer! Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fikk nettopp igjen Historie og filosofiprøva, som jeg fikk 5/6 på Det er det beste jeg har fått på videregående. Gratulerer! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Beste jeg har er 2 seksere på vitnemålet mitt fra Vidregående. Naturfag (AlmenfagligPåbygging) og Signalisering (Elektro)... Edit: Elsker og skryte. Har litt psykopatiske tildenser.. Men driver ikke med manupilering osv... Endret 8. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
heini92 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gratulerer, 6ere er alltid greit å få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå