Martinis Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 kunne noen tenke seg å jelpe meg?? jeg har lyst på et lite, enkelt og nett videokamera. skulle helst hatt det med sd lagring, ca 10x optisk zoom og optisk bildestabilisator (jeg har ikke den støeste hånda). men er det for mye å forvente til en pris av ca 3000 kr. hvilket videokamera bør jeg isåfall velge. det blir for det mste litt allroundfilming, og kansje kvaliteten på filmen kan brukes i litt amatørredigering og et og annet skoleprosjekt. tar mer enn gjerne imot tips om modeller Lenke til kommentar
Vifteron Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 kunne noen tenke seg å jelpe meg?? jeg har lyst på et lite, enkelt og nett videokamera. skulle helst hatt det med sd lagring, ca 10x optisk zoom og optisk bildestabilisator (jeg har ikke den støeste hånda). men er det for mye å forvente til en pris av ca 3000 kr. hvilket videokamera bør jeg isåfall velge. det blir for det mste litt allroundfilming, og kansje kvaliteten på filmen kan brukes i litt amatørredigering og et og annet skoleprosjekt. tar mer enn gjerne imot tips om modeller Hei! Jeg har ikke noe anbefaling men jeg er ute etter det samme. Foreløpig vurderer jeg to modeller som kan også være interesant for deg og koster under kr.3000: Canon FS100 og den nye Samsung VP-MX20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå