Frederick_ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hei, gold abo mitt har gått ut, mulighet for å da lage ny? Type nytt gamecard, siden vil skifte brukernavn. Og få en gratis gold måned Endret 8. januar 2009 av Silo Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Men da mister du jo all den flotte gamerscoren din Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 på hele 1650. SHIIIT! og gamescore er care uansett Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jepp. Sign out, gå til sign inn og velg Create New Account eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror ikke du får nytt gold abb. hver gang du lager ny xbox account. Mener det er første gang du lager en bruker på xboxen din. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) jeje. Skal kjøpe gold når foreldre kommer hjem uansett Men ville ha nytt name EDIT: raskt spm. Er ikke over 18, men skjekker de faktisk om man er over 18 med tanke på tlf nummer osv, og hva er det største som kan skje hvis de finner det ut ? Endret 8. januar 2009 av Silo Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Den som betaler for xbox live må være over 18. Dvs. at det må stå det på kredittkortet. (Tror dette sjekkes automatisk når du legger/sender inn informasjonen) Men det kan da ikke være ulovlig å prøve da.. Så lenge du har kontroll på økonomien! Husker jeg også prøvde å overtale en skeptisk mor til å få meg xbox live en gang i tiden! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 altså jeg klarer lett å få mamma til å paye så jeg må faktisk bruke mamma sitt tlf nummer og når hun er født og bs? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror ikke du får nytt gold abb. hver gang du lager ny xbox account. Mener det er første gang du lager en bruker på xboxen din. Går 3 ganger å få 1 mnd gratis gold. Har gjort det 2 ganger, og fikk 1 mnd på den jeg har nå Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) altså jeg klarer lett å få mamma til å paye så jeg må faktisk bruke mamma sitt tlf nummer og når hun er født og bs? . Endret 8. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 altså jeg klarer lett å få mamma til å paye så jeg må faktisk bruke mamma sitt tlf nummer og når hun er født og bs? Endre fødselsdatoen på hotmailen din så du blir over 18 år der. Da kan du enkelt registrere en ny Live-konto uten at moren din må bekrefte noe. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) nvm på det jeg sa, har såklart over 18 år hotmail Altså nå mente ikke jeg bekrefte Mente på betale xbox gold tingy Men skjekker de faktisk hvem som eier tlf nummeret og hvor gammel man er ? Endret 8. januar 2009 av Silo Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 nvm på det jeg sa, har såklart over 18 år hotmail Altså nå mente ikke jeg bekrefte Mente på betale xbox gold tingy Men skjekker de faktisk hvem som eier tlf nummeret og hvor gammel man er ? Tror ikke det. Jeg registrerte meg med en hotmail som var over 18 år. Etterpå bare endra jeg tilbake til min vanlige hotmail (@live.no faktisk xD). Nå i etterkant har jeg brukt faren min sitt visakort til å kjøpe ms points (mye billigere enn i butikken) og infoen på kortet (ekte info) stemmer ikke med infoen jeg skrev inn når jeg lagde adressen..så jeg tviler på at det er slik på Live kjøping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå