Gå til innhold

Ny xbox live account

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeje. Skal kjøpe gold når foreldre kommer hjem uansett :p Men ville ha nytt name :p

EDIT: raskt spm. Er ikke over 18, men skjekker de faktisk om man er over 18 med tanke på tlf nummer osv, og hva er det største som kan skje hvis de finner det ut ? :p

Endret av Silo
Lenke til kommentar

Den som betaler for xbox live må være over 18. Dvs. at det må stå det på kredittkortet. (Tror dette sjekkes automatisk når du legger/sender inn informasjonen) Men det kan da ikke være ulovlig å prøve da..:p Så lenge du har kontroll på økonomien!

Husker jeg også prøvde å overtale en skeptisk mor til å få meg xbox live en gang i tiden!:D

Lenke til kommentar
altså jeg klarer lett å få mamma til å paye :p så jeg må faktisk bruke mamma sitt tlf nummer og når hun er født og bs?

Endre fødselsdatoen på hotmailen din så du blir over 18 år der. Da kan du enkelt registrere en ny Live-konto uten at moren din må bekrefte noe.

Lenke til kommentar
nvm på det jeg sa, har såklart over 18 år hotmail :p Altså nå mente ikke jeg bekrefte :p Mente på betale xbox gold tingy :p

Men skjekker de faktisk hvem som eier tlf nummeret og hvor gammel man er ?:p

Tror ikke det.

Jeg registrerte meg med en hotmail som var over 18 år. Etterpå bare endra jeg tilbake til min vanlige hotmail (@live.no faktisk xD). Nå i etterkant har jeg brukt faren min sitt visakort til å kjøpe ms points (mye billigere enn i butikken) og infoen på kortet (ekte info) stemmer ikke med infoen jeg skrev inn når jeg lagde adressen..så jeg tviler på at det er slik på Live kjøping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...