bazzo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Når jeg har koblet tv og crt samtidig, forskyves bildet på crt til venstre i oppstart og bios, men ikke i windows. Noen som har samme prob. finnes det en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 "Problemet" er at oppdateringsfrekvensen til skjermen blir satt til - sannsynligvis - 60Hz e.l. Det er bare å justere bildet på skjermen slik at det passer inn i "ramma". Når skjermen bytter frekvens må du ofte ta grunninnstillingen for denne frekvensen første gangen...Senere husker den innstillingene Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har faktisk samme problemet, bare at bilde forskyves nedover. Har ikke funnet en løsning enda. Kan være noe med BIOS som er feil.... Får søke videre å se om jeg finner ut av det. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Har faktisk samme problemet, bare at bilde forskyves nedover. Har ikke funnet en løsning enda. Kan være noe med BIOS som er feil....Får søke videre å se om jeg finner ut av det. neeeiiiiii... se hva han over deg har skrevet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå