Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror dere en 16 år gammel jente vil bli glad for blomster, eller bryr hun seg ikke. Noe annet man kan gi en 16 åring, som er bevis på at jeg liker hun. ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor gi noe? Spør henne ut eller noe Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har spurt hun ut på middag. og hun sa ja. Men vil jo møte opp med noe eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror dere en 16 år gammel jente vil bli glad for blomster, eller bryr hun seg ikke. Noe annet man kan gi en 16 åring, som er bevis på at jeg liker hun. ? Vil tro det funker dårlig på dagens ungdom med blomster, især vis ikke dere er sammen blir det litt sært...Be henne ut du, og ta det etterhvert Det oser bare at du er desperat vis du kommer på døra med blomster og dress. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dropp blomster, du skal ikke gi henne noe allerede nå for å vise hva du føler. Big mistake, som regel. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kommer du på døra med blomster, og annet stæsj, så selger du jo omtrent sjelen din til henne, da styrer hun alt! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Slenger meg på disse her, og skriver at du ikke skal ha med deg blomster. Vis at det holder lenge med at du er der, og at du ikke trenger noen blomster for å sukre opp nærværet ditt. Blomster er for mennesker som allerede er i et forhold. Lenke til kommentar
floww Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 blomster i flertall er drøyt. men du kan møte henne med en enkel blomst, bare for å vise at du har tenkt på henne og kan være småromantisk. en singel rose funker fett, men jeg pleier å bare plukke en eller annen blomst jeg ser i en eller annen hage/plen. det blir liksom veldig spontant, og du kan gi blomsten til hvemsomhelst. trenger ikke å date dem engang, bare for å være litt sjarmerende. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Må si meg enig med floww her. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg er å enig med floww, en enkel blomst med litt dekorasjon rundt. Det er koselig, det kan virkelig gjøre knall! Ellers kan du jo ta henne med ut å gå en tur, og faktisk si det til a. Eller kanskje det blir for skummelt.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gi henne minst mulig alltid! Er ikke vits i å skjemme henne bort. Det er bare unødige utgifter Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei:) Jeg er jente, nettopp blitt 17. Siden det er første date så syns jeg du skal ha på deg jeans og ei skjorte, også ta med EI rose. Da blir det ikke for mye, men litt søtt Håper det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå