glx-rider Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei! Da behovet for ny tv melder seg så lurer jeg på hva dere anbefaler av modeller:) Tven skal brukes til tv-spill hovedsakelig, men også film og vanlig tv. De gangene den blir brukt lengst er nok til spilling og da kan vi snakke om 5-6 timer + i strekk. (gjør dette at plasma løper ut?) Ellers så er sitte avstand noe over 2 meter, og jeg er ikke int. i å gå særlig under 50" da jeg har hatt det et par år nå og blitt godt vant Makspris er ca 20.000,- , men vil helst ha mest for penga så hvis en fancy funksjon som ikke er såå nyttig øker tvens pris med noen lapper så går vi for en dårligere modell:) Håper dere kan hjelpe meg på denne! (by the way: Rikstv-mottaker i tven er IKKE viktig da vi bruker kabel..) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde kjøpt denne jeg du kan jo bare gjøre noen raske søk på tester så skjønner du fort hvorfor. https://prisguiden.no/product.php?product_id=95600 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Kunne du gitt meg en kjapp link til noen tester som er verdt å se på? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kunne du gitt meg en kjapp link til noen tester som er verdt å se på? Skriv Samsung A656 i søkfeltet så kommer det av seg selv Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Her har du link: http://letmegooglethatforyou.com/?q=samsung+a656+test Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 LOL:P Ble en 7-serie 46tommer med en 19" og veggfeste for 46" for 20000. Så er fornøyd med den:) Noen som vil ha 19" samsung? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kjøpte du på lefdal/elkjøp da eller? Crystalcamp pakka er veldig god til prisen.. men jeg hadde personlig heller gått for Pioneer LX5090, da man nå også for denne til 19 995,- Uansett gratulerer Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, kjøpte den på hi-fi klubben. Var i tillegg litt usikker på plasma på grunn av innbrenning osv. Hovedfokuset på denne tven er igrunn spill, og synes det er godt å spille uten tanken på innbrenning i bakhodet. I tillegg så tror jeg at pioneeren du linker til ikke kommer med fot eller høyttalere? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 5090 kjem utan høgttalere og fot ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå