boos Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hei. Noen som vet hva forskjellen er på Sony KDL 40V4000 og KDL 40W4000? 40V4000 har vunnet noen tester. 40W4000 er dyrere. Er den dyreste verdt prisforskjellen? Mvh boos Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis du ser filmer og spiller ville jeg ikke gått for sony. Veldig mye hakking og etterslepp. Byttet min in pga det Lenke til kommentar
boos Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg forstår det slik at disse to modellene er ute. Det er W4500 som gjelder nå. Men den skal da også være ganske bra (?) boos Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 En er ganske bra ja. Sylskarp og gode farger. Sort klarer den veldig bra. God tv, men noe etterslepp da Lenke til kommentar
barin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) kjøpte 40w4500 i dag... null etterslep, hakking osv etter å ha stilt den inn riktig, nydelige farger er det å fantastisk skjerm bruker disse settingsa: HDMI Settings Picture Picture Mode: Standard Backlight: 2 Contrast: 88 (calibration suggested 90, but image looked better tuning down a little) Brightness: 54 (Calibration suggested 57) Colour: 54 Colour Temperature: Warm 1 Sharpness: 8 Noise Reduction: Low MPEG Noise Reduction: Low Advanced Settings Adv. Contrast Enhancer: Low Live Colour: Low Colour Space: Wide Features Power Saving: Standard Power Light Sensor: Off Logo Illumination: Off Motion Flow: Standard Film Mode: Auto 1 Game/text mode: Off x.v Colour: Auto Setup Screen Settings Screen Format: Wide Auto Format: On Display Area: Full Pixel Digital TV (as HDMI except) Contrast: 90 Sharpness: 7 Analog TV (same as HDMI except) Backlight: 3 Contrast: 85 Brightness: 50 Sharpness: 6 Noise Reduction: Off MPEG Noise Reduction: Off Advanced Settings Live Colour: Medium Endret 8. januar 2009 av barin Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 kjøpte 40w4500 i dag... null etterslep, hakking osv etter å ha stilt den inn riktig, nydelige farger er det å fantastisk skjerm Gratulerer med ny TV! - Jeg tenker også på W4500, men er blitt litt skremt på grunn av LCD skjermenes problem med "clouding". Sony er visst en versting her. Du har tydeligvis ikke fått det problemet med på kjøpet. Så fint! Lenke til kommentar
barin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gratulerer med ny TV! - Jeg tenker også på W4500, men er blitt litt skremt på grunn av LCD skjermenes problem med "clouding". Sony er visst en versting her. Du har tydeligvis ikke fått det problemet med på kjøpet. Så fint! kan ikke si jeg har sett noe av det nei. har sålangt prøvd Blu-Ray (PS3), DVD og vanlig gammeldags analog canal digital kabel-TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå