marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvilke Plugins liker dere best, og hvorfor? Noen favoritter? Mask PRO 4.x er min personlige favoritt. Veldig enkelt, kjapt og genialt å klippe ut personer eller objekter fra bilder :-) Lenke til kommentar
Suic Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvilke Plugins liker dere best, og hvorfor? Noen favoritter? Mask PRO 4.x er min personlige favoritt. Veldig enkelt, kjapt og genialt å klippe ut personer eller objekter fra bilder :-) Til cs3? Link? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 www.google.no Søk etter Mask Pro 4.Da vil du sannsynligvis få opp denne adressen: www.ononesoftware.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det jeg bruker mest er Color efex Pro som er en samling kraftige og nyttige verktøy til behandling av fotografier Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Ingen andre som bruker plugins til Photoshop? Er det noen andre tråder som omhandler det samme kanskje? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bruker hele pakka fra Nik; Viveza, Dfine 2.0, Color Efex Pro 3.0 og Sharpener Pro 3.0 Alle er svært brukervennlig og Viveza har samme u-point løsning som Nikon NX2. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bruker mindre og mindre Photoshop nå som Lightroom 2.2 har blitt så bra. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Har brukt Lightroom, og det er et glimrende program til nesten alt. Foretrekker dog PS når jeg skal gjøre mer avanserte endringer. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ikke akkurat plug-ins med Totally Rad! actionene til Photoshop er ekstremt bra! Verdt hver eneste dollar (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå