Gå til innhold

Prisene på Olympus på nett blir ikke mer forandret.

Anbefalte innlegg

Prisene er alt nedsatt og en får med minnekort med større minne. Dette er noe de sier nå, men prisene blir nok lavere etter hvert som konkurransen mellom nettbutikkene blir strørre. De må nok først selge ut det de har på lager nå og deretter blir prisene lavere på det de kjøper inn, det er lurt å vente vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisene er alt nedsatt og en får med minnekort med større minne. Dette er noe de sier nå, men prisene blir nok lavere etter hvert som konkurransen mellom nettbutikkene blir strørre. De må nok først selge ut det de har på lager nå og deretter blir prisene lavere på det de kjøper inn, det er lurt å vente vil jeg tro.

Hvorfor skulle ikke prisreduksjonen affisere nettbutikker? Når Olympus som produsent går ut på denne måten vil jeg anta at prisene forhandlere må gi for kameraene reduseres, og nettbutikker burde ikke være noe unntak. Med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg... :oops:

Jeg forventer at prisene på nettbutikker vil gå ned like mye relativt sett, hvis ikke absolutt. Vi må bare vente som du sier på at butikkene får solgt ut de kameraene de har på lager. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...