Gjest merkverdig Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har et lite spørsmål. Det er en jente jeg liker utrolig godt, vi er veldig gode venner osv. Jeg har sagt hva jeg føler for henne en gang, det var ikke gjensidig. Men hva kan jeg tro når hun virker veldig trygg rundt meg og likevel "flørter" ? Er dette bare en helt normal ting når det er snakk om jentevenner ? Om noen skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ikke for å være negativ, men tror du bør gi opp. Når man er forelska vrir og vrenger man som regel på det meste for å føle at vedkommende liker deg, enda dere sannsynlig bare venner. Husk å ikke fortell vedkommende om følelsene dine, det legger et voldsomt press på henne og du bør egentlig være glad hun enda er trygg rundt deg og aksepter vennskapet inntil hun tar intiativ til noe mer, om hun vil det Endret 8. januar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Gjest merkverdig Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jo det er helt sant det du sier sikkert, grunnen til jeg fortalte om det var at jeg fikk vite at hun likte en annen, egentlig hadde jeg tenkt å bryte all kontakt, fordi det var for vanskelig å være rundt henne. Klarte jo ikke det da Men jeg har ingen anelse, har lest gjennom stort sett hele PUA tråden for å finne ut hva reaksjonene hennes betyr, hun aksepterer kroppskontakt og slikt i det minste. Mne... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Okei, ikke fokuser på reaksjonene hennes og hva dem betyr. Det gjør deg bare passiv og fucker opp huet ditt mer enn noe annet. Eneste du bør se etter er attraction, ikke etter detaljer. Ler hun med deg, ser på deg, smiler og slikt har du attraction. Det betyr ikke at hun liker deg, men at hun liker å være med deg. Derfra kan du eskalere, da får du mye klarere reaksjoner. At hun aksepterer kroppskontakt kan være så mye forskjellig. Dem fleste aksepterer at du holder henne i hånda og sånt, men berøringer blant folk? Hva om du tar henne i ansiktet? Kroppskontakt er så mangt, men husk å bruk det så ofte du kan. Mennesker elsker å bli berørt av hverandre Lenke til kommentar
Gjest merkverdig Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, da kan jeg vel sikkert si at jeg har attraction da. Hun har faktisk ikke noe i mot det om jeg tar henne i ansiktet, har prøvd om hun svarer småfrekt til meg, som skjer ofte . Men du sier vertfall mye nyttig, takk for det. Er irriterende det at hodet alltid skal tulle med seg selv Et annet problem er jo at jeg er altfor sjenert og tør ikke alltid gjør/si så mye "/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå