Mariofrans Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Idag hadde vi flyttedag på skolen(det vil si at vi flyttet fra brakkene ved skolen og inn til skolen, fordi skolen er for liten) Og jeg klarte å glemme nøklene... Når jeg merka dette fant jeg en tang greie og herpa hele låsen. Etter at dagen var ferdig gikk jeg hjem, og heldigvis var muttern hjemme. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Heime er vi så fornuftige at vi alle glemmer og låse når vi skal ut av huset, dermed oppstår ikkje sånne problemer. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Thehe. Dette opplever jeg stadig så tullette jeg er. Da jeg var liten lurte en venn jeg hadde meg inni skogen og løp ut. Jeg hadde aldri vært der før og var vell heller ikke så veldig smart så jeg satt meg ned og ventet til en ganger gikk forbi med hunden sin. Huff stress de dagene da jeg ikke kunne klokka. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du kan jo varme deg på den ladedingsen til laptoppen, blir ganske god og varm. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ja! Godt tips hvis man tilfeldig vis har strøm og er ute. Hiv på feks et spill slik at både maskinen og ladderen blir god og varm. Og og Å haha! Ord deling! Leifer! Endret 8. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Glemte nøklene en gang jeg og. Satt ute i rundt 1 time før mora mi kom hjem. Og vet dere hva det morsomste var? Søstera mi var hjemme hele tiden, hun gadd bare ikke åpne når jeg ringte på... Kalles "good 'n solo fun times" Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Var en gang jeg kom hjem fra skolen, så hadde jeg glemt nøkler og broren min lå og sov. Heldigvis sto vinduet på rommet mitt bittelitt opent, men det er i 2. etasje, så da måtte jeg finne en rake, få ut en pinne i brannsetegen utenfor vinduet mitt, så måtte jeg finne en pinne, klatre opp og lirke med pinnen inni vinduskarmen for å få det opp får så og komme inn og se at broren min våkna av at jeg kom inn, men ikke de utallige gangene jeg ringte på. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kom hjem fra TG08. Ingen nøkkel og ingen som kom hjem i nærmeste framtid. Endte med at jeg fant et brekkjern i garasjen og vrengte opp terassedøren i andre etage. Jeg klarte heldigvis å hekte den pent av uten større skade, og det var en gammel dør uansett, men jeg følte meg litt nervøs der jeg sto og brøt meg inn i eget hus. Var litt redd for at noen av naboene skulle ringe onkel politi. Ikke alle kjente meg, og de andre husene var i en slik avstand at man kunne se hva jeg drev med men ikke nøyaktig hvem det var. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det ser i hvertfall ut som du driver på med noe muffens når du står med PC-en under armen Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du har vel kommet deg inn igjen nå tenker jeg men av alle de gangene jeg har låst meg ute/glemt nøkkelen ahr jeg alltid kommet inn på et vis. Jeg er en jævel til å åpne barnesikringer fra utsiden hvis et vindu er på gløtt, verandadører er ofte en svakhet også. Heime er vi så fornuftige at vi alle glemmer og låse når vi skal ut av huset, dermed oppstår ikkje sånne problemer. tror dette kan ha noe med tomatplanta i signaturen din Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Drakk meg dritings i blokka mi i Slovakia for meg selv en kveld, og på en eller annen måte klarte jeg å havne utenfor ytterdøra (med smekklås) i lite klær. Heldigvis kom jeg på at nabojenta går på samme universitet som meg, og derfor sikkert snakker engelsk. Det gjorde hun, hun ringte typen (doh!), han kom over, og fiksa en låsesmed til å komme etter 20 min. Det var kveld/natt og han gjorde jobben for litt over 100 spenn. Fikk snakka med naboen i kanskje en time, veldig koselig. Dog litt mindre koselig, og langt mer kleint, da typen kom. Nesten så det frister å glemme nøkkelen en gang til. Endret 13. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har greid det selv noen ganger å glemme nøkkelen, men muttern gjorde seg klar for slikt lenge før ved å gjemme vekk en ekstra nøkkel som vi kan bruke om vi har glemt vår. Er vel noe alle burde gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå