Gå til innhold

Har microsoft XP / office Xp på annen maskin, får ikke lasta


Anbefalte innlegg

Så var det bill's .net igjen da. håper det går konk, slik at han skjønner at han ikke ta kontroll over verden. det som er problemet er at jeg har window's xp og office xp på en annen maskin, som jeg ikke har fått stappa nettverkskort inni ennå. derfor kan ikke microsft se at jeg har xp på maskina når jeg prøver å få lasta ned service pack 1, og alt som følger med den. (maler og ekstra-applikasjoner). det som er så irriterende er at microsoft skal innstallere en haug med programmer på pc'n for å sjekke hvilke "programmer jeg har". det er selvfølgelig et program for å se om programmene er kopiert eller ikke. Jeg gjorde jo det, men siden denne maskina bare har office 97, fikk jeg ikke tilgang, og ble bedt om å gå til en annen side. utrolig irriterende. Det var å gå over streken. siste alternativ er å bestille fra microsoft, noe jeg helst ikke vil. Hater de jævlene. Er det blitt umulig å være lovlydig hos microsft også nå? software on demand skal jeg i alle fall gjøre alt for å skrinlegge.

 

Men alle fall: hvordan får jeg lasta ned service pack?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...