Keiseren av Grønland Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har sett en lei tendens i den andre skotråden, hvor det stort sett er nettbilder som preger hva vi ser på. Derfor tenkte jeg å lage en litt annen tråd, som er avhengig av at dere tar deres egne bilder. Jeg vil at dere skal vise fram hvilke sko dere bruker nå for tiden, ved å ta et bilde av dem, gjerne mens de sitter på deres føtter. Samma hvor skittne eller rene dem er. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Tja. Har funnet ut at jeg mest sannsynligvis bruker disse mest. Selvom jeg har over 30 par sko^-^ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Tja. Har funnet ut at jeg mest sannsynligvis bruker disse mest. Selvom jeg har over 30 par sko^-^ Yepp, når jeg tenker meg om er det fint med bilder fra siden også. Hvis dette blir vanskelig så er det også lov å ta av seg skoen ved fotografering Lenke til kommentar
jarah Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg bruker et parr lacoste som ligner på dette. De er veldig (!) gode og gå i, samtidig som vinden går rett igjennom skoene -.- Uansett, jeg er fornøyd Koster rundt 1000 lappen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Spam/trolling er slettet. Vennligst respekter trådens regler. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke tråden som blir moderert Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Trodde vi skulel ta egne bilder her... converse Endret 11. januar 2009 av Barbie og Ken Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Gikk over gulvet og tok på skoa mine.. Ecco-ett-eller-anna..(fant navnet på Ecco.com: Ecco Receptor X-treme Viking) Deilige, vanntette vintersko. Endret 11. januar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Om nokon ikkje fekk med seg førstepost: Kun bilete tatt sjølve, bilete funnet på nettet blir ikkje akseptert. Innlegg vil bli fjerna utan varsel. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Var ute etter noe relativt pent som kunne fungere som hverdagssko. Fant disse på salg, merket er vagabond. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Sneaky Steve something shmomthing Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Murphy and nye tøffler, med ett lite hull etter en sigg. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Bruker disse at the moment: Reebook Sir Jam High Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Litt dårlig pusset nå men. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) La meg minne på. I denne tråden skal man poste bilder man selv har tatt av sine sko! Man skal ikke poste produktbilder av skoene fra skomerkets websider/nettbutikker. Man skal heller ikke ta generelt skoprat her, det kan dere gjøre i den dertil egnede tråden. Snorre *Et drøss av innlegg slettet* Endret 16. januar 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Bytter mellom noen par. Men har brukt disse de siste dagene. Har vært så utrolig kaldt ute. Siden jeg fryser konstant på beina så funker disse fra Dna ganske så bra. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Bruker disse mest for tiden. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Før og etter puss: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå