Allt í lagi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (DS/PC/Wii) -> Where the hardcore gamers roam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ser for meg at du kan håndtere skalpellen med wii-kontrollen. Det låter jo litt interessant. Hvis dette spillet skal bli bra må de legge inn insane innsats når de lager "operasjons delen" (som jeg regner med er der) sånn at du kan skjære opp hvor du vil og faktisk se ting som en kirurg gjør ... Men jeg tviler, blir heller " trykk driit fort på B for å få den kjekke doktoren til å gi deg nummeret sitt"... sukk. Endret 8. januar 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ingen som tror det er om å gjøre å styre kliningen i heisen med Wii-moten altså? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Basert på House MD hadde vært noe, det. Enig med deg der! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette faller virkelig i smak her. Et spill fylt med operasjoner og klining i heisen. Det er sikkert kult for fjortissjenter som digger serien. Tror dog at det er vanskelig å lage et bra spill ut av en serie. Ser ikke helt hva som skal være så interessant med det heller. Nei, tviler på at dette blir noe bra for de fleste, men det er sikkert noen av de som er ekstra interessert i serien/har den smaken for spill som vil falle for spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Ingen som tror det er om å gjøre å styre kliningen i heisen med Wii-moten altså? Haha, Hva med strap-on reim for wii-kontrollen... Mulig? Endret 8. januar 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg skal kjøpe en kopi av spillet i hver butikk jeg kommer over bare i fall en plate skal knekke eller noe. Men for å være ærlig så gurgler jeg heller glovarm kaffe fra McDonalds enn å spille dette.. For ikke å nevne å dyppe den edle sekken i den svarte væsken Endret 8. januar 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gi meg heller et spill hvor jeg kan være en helt som er frekk mot pasienter, bruker stokk og knasker smertestillende. En tv-serie om akkurat det hadde jeg også tatt i mot, dersom noen hadde funnet på å lage det. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 nei ka farsken?! Hva kommer etter det her? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 DO NO WANT! Haha, det var jo rett og slett bare morsomt, hva blir det neste? Lost spill? Nei vent litt... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 so... 3d kadukeusu? uten "magi"? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser for meg at folk med Wii opererer osv "To cut artery pull your scalpel up, to save patient pull scalpel down" Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg kommer ikke til å røre coveret engang. Hva om Dr. Derek Shepherd er utenpå da? Lenke til kommentar
Rune200 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hoff... Det tar altså aldri slull. Men det er vel ofte slik at bedritne filmer og serier blir til spill. Lenke til kommentar
Eirrik Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Off, dette blir for laimt. For det først blir som regel spll laging av film/serier ganske dårlige og for det andre..., Går det virkelig an å lage et "legespill"? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 alle spill basert på film, serier og større hendelser som skjedde for under 1-2 år siden (OL og lignende) SUGER! det er min erfaring Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Funcoms "Jan Thomas Haircut & Botox" lagd på Age of Conan motoren vil gruse dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg