Knutsi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Heh, herlig! En liten profeti: dette kommer på listen over "årets værste spill" når det kommer ut Man skal aldri si aldri dog (: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette kommer sikkert til å bli et spill mamma kjøper, da hun er ihugga greys anatomy fan. Jeg kommer ikke til å røre coveret engang. Lenke til kommentar
dohm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei! faen... uff, nei bare nei. Dette ser ikke lovende ut, lag heller spill etter bøker, funker greit nok i så fall. Lenke til kommentar
sm0 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Heh, herlig! En liten profeti: dette kommer på listen over "årets værste spill" når det kommer ut Man skal aldri si aldri dog (: Enten du siktet til min sarkastiske GOTY kommentar eller ikke - jeg VAR sarkastisk Hehe Ingenting imot serien, men av erfaring blir det ofte "epic fail" på slikt materiale - men skal prøve å la være å dømme spillet allerede nå Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Wow, dette hørtes jo ut som et fantastisk dårlig spill! Blir absolutt IKKE et kjøp Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 ahh nice, endelig dette har jeg ventet lenge på... NOT? Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Yay! :'D Elkser serien og blir gaantert og kjøpe det Ja.. Alt dette er sarkastisk eller ironi Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vil aldri skaffet dette spillet selv. Men syns det er bra at målgruppen til pc-spill blir utvidet. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Woho! Håper de holder nattåpent når dette lanseres! blir nok en utgave på hver plattform for min del!!! ... Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Svært så negative alle var da. Synes det er gøy at de prøver litt nye ting. Vi har ikke alt for mange sykehusspill. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Få heller et skikkelig Theme Hospital! Det finnes jo allerede et skikkelig Theme Hospital. Ja, men det er jo hundre og nils år gammelt (har ikke prøvd siste remaken) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 omg dette blir jo bare epic!!!11!!1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Artig.. Liker serien, forbannelsen med å bare ha søstre Eller dame Har to søstra, hadde dame som elsket serien. Kunne ikke få nok. Gjett hvem som måtte laste ned? -.- Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det har kanskje ikke falt dere inn at det finnes flere målgrupper enn den dere er i? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Et slags, Sims med blod ... Me like! :D Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Basert på House MD hadde vært noe, det. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm, kanksje noe å skaffe til mamma? Nei faen, jeg vil ikke spillet et spill der jeg flørter med folk isteden for å hjelpe pasienter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg