meeg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du kan fullt lovlig laste ned programvaren fra f.eks sjørøverbukta, men du er avhengig av en offisiel lisens for å bruke programmet lovlig. ISO filen er ikke verdt noen ting uten lisens. Det gjelder all lisensbasert programvare fra lille myke... Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jupp, derfor jeg prøver å få logget på, dvs, har logget inn 4 ganger, men så fått server bissi. Litt kjipt. Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jupp, derfor jeg prøver å få logget på, dvs, har logget inn 4 ganger, men så fått server bissi. Litt kjipt. ' Kan du ikke logge på live.com, regner med du bruker samma kode Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du kan fullt lovlig laste ned programvaren fra f.eks sjørøverbukta, men du er avhengig av en offisiel lisens for å bruke programmet lovlig.ISO filen er ikke verdt noen ting uten lisens. Det gjelder all lisensbasert programvare fra lille myke... Følger vel med timer stop og div andre tryllerier... Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Var det et spørsmål? ja det var ment som spm, jeg kommer til login og der låser den seg fast, jeg er logget på live akkurat nå vet ikke om den har skyld at den har låst seg fast. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg får logget på med live id'en min ja, skrev feil passord ene gangen, og fikk da error, så vil tro at sidne jeg ikke fikk error på de gangene jeg skrev riktig passord, er det bare å bruke vanlig ID. Er vel halve poenget med live tingen man skal bruke? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 noen som har fått lastet ned? Gir snart opp Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 noen som har fått lastet ned? Gir snart opp Jeg satser på key, kan laste ned etterpå , Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) er det på mail man får key? Edit: Mener etter du har kommet igjennom hele prosessen og skal skrive inn windows live id o.l Endret 9. januar 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Faen jeg fylte inn info og alt, trykte på submit og den loaded i 5 min og på slutten fikk jeg fordømte feil mld om error aaaarghhhhhhhhhhhhhh er det på mail man får key? Edit: Mener etter du har kommet igjennom hele prosessen og skal skrive inn windows live id o.l Jeg tipper du får aktivisering på mail og når du har aktivisert så får du key og eventuell download link. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du kan fullt lovlig laste ned programvaren fra f.eks sjørøverbukta, men du er avhengig av en offisiel lisens for å bruke programmet lovlig.ISO filen er ikke verdt noen ting uten lisens. Det gjelder all lisensbasert programvare fra lille myke... Hmm, er det ikke flere som har lastet ned betaen i noen dager nå da? Har sett flere poste Windows 7 desktopen sin flere steder... Hvor skaffer jeg forresten denne keyen? Kommer ikke inn på serveren til MS. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom helt til innlogging nå, men så var det stopp Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du registerer deg herfra http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx du må være litt tolvmodig, Kom helt til innlogging nå, men så var det stopp logg inn på live på forhånd, jeg kommer inn på utfylling side uten problem, men sliter etter det. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) logg inn på live på forhånd, jeg kommer inn på utfylling side uten problem, men sliter etter det. Takk for tipset Endret 9. januar 2009 av Alsko Lenke til kommentar
emva Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Vet noen om betanøkkelen som ble gitt ut for Vista fungerer på 7èrn? Endret 9. januar 2009 av emva Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fungerte i allefall i tidliger builds. Vet ikke betaen, men det skader vel ikke og prøve. Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som er mer heldig enn meg? har nå kastet bort hele 2 timer blæææ Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Da var det over for meg.. Har jo selvfølgelig skaffa billetter til Død snø, så jeg må dra å se den. Dere får ha lykke til! EDIT: Prøver siste gang, kommer helt til å skrive inn navn, mail adr, student og land.. BANG! "Server is too busy" EDIT 2: Nå fikk jeg registrert meg med navn og alt det, men det ser ut som om dette var en registrening på Microsoft sine sider. Fikk mail om verification av mail adressen min. Jeg gjør det, og kommer til en side jeg ikke har sett før, og der får jeg denne: Error The site is currently experiencing technical difficulties, please check back in the next business day. Endret 9. januar 2009 av Alsko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå