HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 noen som har kommet gjennom? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 nei. Men den er ikke ute på http://www.microsoft.com/windows/windows-7/default.aspx enda? Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 prøver å komme inn på tysk side, ser ut som det er lite trafikk der. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette var lame, umulig å laste ned. Jeg gir opp og laster ned fra en viss svenks bukt. Telcontar Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Samme download side. Brukte en mailasisk side eller noe, men samme trege download side etterpå. Kommer ikek gjenom. Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Valgte tysk og kom inn på neste side, og den kom opp men hovedinnhold drev og loaded også plutselig fikk jeg opp error mld og ble sendt videre til busy server blæææ. Noen som vet om man kan endre til eng språk i ettertid? Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Eneste jeg ønsker fra den siden egentlig, er en key som fungerer til august (eller mer) Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Samme trege download side. Brukte em malaisksk side men samme downloadside Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom videre nå, fikk beskjed om å logge inn på windows live konto og etter det ble jeg sendt videre til server is busy side blæææ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vil alle i hele verden få den samme "server is busy" siden? Eller vil f.eks. personer med meget høy bredbånd eller lokasjon påvirke dette? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom videre nå, fikk beskjed om å logge inn på windows live konto og etter det ble jeg sendt videre til server is busy side blæææ Jeg og. Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom videre nå, fikk beskjed om å logge inn på windows live konto og etter det ble jeg sendt videre til server is busy side blæææ Jeg og. Prøvde du engelske eller tyske, noen som vet om man kan endre språk i ettertid? Hvis mulig prøver jeg på arabisk eller hindi ettersom det er færre som prøver seg på disse-. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 kom meg inn til der jeg skulle signe inn, måtte såklart lage en bruker. Etter det kom server is too busy Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom videre nå, fikk beskjed om å logge inn på windows live konto og etter det ble jeg sendt videre til server is busy side blæææ Jeg og. Prøvde du engelske eller tyske, noen som vet om man kan endre språk i ettertid? Hvis mulig prøver jeg på arabisk eller hindi ettersom det er færre som prøver seg på disse-. God ide. Vet at man kan det i Win98, men tviler på at de har tatt tilbake funksjonen. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom videre nå, fikk beskjed om å logge inn på windows live konto og etter det ble jeg sendt videre til server is busy side blæææ Jeg og. Prøvde du engelske eller tyske, noen som vet om man kan endre språk i ettertid? Hvis mulig prøver jeg på arabisk eller hindi ettersom det er færre som prøver seg på disse-. Klarer du å navigere på arabisk? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå kommer jeg meg til test drive windows 7 hver gang jeg prøver, men ikke noe lengre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dette funker ikke jo! Er det ulovlig å laste ned fra andre steder? TPB f.eks? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ligger på samma server og samme errorer og sånt -.- Ikke vits i og prøve tror jeg. Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kom videre nå, fikk beskjed om å logge inn på windows live konto og etter det ble jeg sendt videre til server is busy side blæææ Jeg og. Prøvde du engelske eller tyske, noen som vet om man kan endre språk i ettertid? Hvis mulig prøver jeg på arabisk eller hindi ettersom det er færre som prøver seg på disse-. Klarer du å navigere på arabisk? Kan litt urdu så burde ikke være noe problem, men du har jo google translator hvis det skulle bli krise. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 LucarioX: Jeg tror ikke det er diekte lovlig akkuratt, de fleste som laster ned driter vel i det. Hold motet oppe, kanskje du kommer gjennom en gang i dag? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå