Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) hvor i hælvete er den nedlastnings-siden da? Kanskje jeg er dum, men finner den ikke på http://www.microsoft.com/windows/windows-7/default.aspx som det referers til... Noen som kan gi meg litt hjelp? Mulig det er jeg som er blind, men klarer ikke finne noen nedlasting på linken som ligger i artikkelen. Noen som vet hvor jeg kan laste ned betaen? EDIT: lurt å lese tidligere kommentarer, ja. Ser nå at den ikke blir lagt ut før senere i dag... Endret 9. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Den er ikke lagt ut enda. Hvis du leser noen innlegg lengre opp, så finner du ut at den ikke bli lagt ut før i kveld. EDIT: Litt sen Endret 9. januar 2009 av Alsko Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 greit, burde kanskje lest alle foruminnleggene, men det var jo 4 sider, og med 2,5mill betanøkler på verdensbasis må man være ganske rask tenker jeg. Det bor flere mennesker i en liten provins i Kina jo... Så da er det bare å sjekke den siden regelmessig da. Håper på en lisensnøkkel, så kanskje jeg får tid til å leke med Win7 imorgen. Hvis det er så fantastisk som alle vil ha det til, er det byebye til Vista ihvertfall. Noen som veit hvilken versjon som legges ut? Business, Home eller Ultimate? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Går man en litt annen vei, så kan man jo anskaffe seg Win 7 nå. Ser ikke noen grunn til at det skulle være ulovlig med tanke på at betaen blir åpen i kveld likevel. Endret 9. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tipper serveren til microsoft blir sprengt før kvelden. allerede begynner det å bli vanskelig å komme inn på den aktuelle siden. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tipper serveren til microsoft blir sprengt før kvelden.allerede begynner det å bli vanskelig å komme inn på den aktuelle siden. Det er det ikke noe tvil om...... Men det jeg ikke skjønner, det vil bli en link på denne siden (https://www.diskusjon.no/index.php?session=53465be7e67ac6ea28acaf6d6d3b8084&showtopic=1058069&st=40) når den er klar for nedlasting? Og vil nøkkelen da følge med? Eller må man registrere seg slik som det står der: Subrscribe RSS Feeds.. Eller er alle de 2,5mill kopiene allerede åpnet frem til august....? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er betaen lagt ut nå? Kommer ikke inn på siden HW.no linker til jeg. Hva om jeg ikke kommer inn før betaen er lastet ned 2,5 millioner ganger? Er det ulovlig å laste ned versjonen som ligger på sider som TPB? Noen forskjell på den offisielle betaen og den som ligger andre steder? Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 noen som vet hvor man finner lenke, Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 her har dere link https://profile.microsoft.com/RegSysProfile...a&lcid=1033 Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 jic: siden vil ikke laste. Har de startet¨å dele ut keys der? Da forstår jeg iallfall hvorfor Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 er det 30 dagers trial på oss som laster ned fra microsoft idag eller kan vi bruke det til neste beta? Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er vel sagt den skal være aktiv til august om du laster ned i dag. Finner ikke igjen kilden på det, så mulig det er BS. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen sier 30 dager, noen sier 180 dager og noen adre sier at den vil funke til august. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 120 dager er vel gitt, da du har 30dager trial med følgende 3x30 dager via reaktivering. Som du har på de build'ene som allerede er "ute". Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke mye på den sida. Den er blank. Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx prøv denne lenke. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 prøver å komme inn på siden. Server is too busy. Lenke til kommentar
jic Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Samma her, prøver både 64 og 32 jeg. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fungerer bra den linken, utenom når man velger språk for å gå videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå