Gå til innhold

Windows 7 beta er klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min Win7-partisjon er på 25 GB, synes det er en grei størrelse. Jeg har nå en rimelig fersk install med Office og diverse småprogrammer, og det tar 14 GB (program files + windows-mappen). Da blir 16 GB for lite etter min mening, man bør ha minst 20GB og gjerne litt mer óg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg lastet ned windows 7 betaen, så ble det til et NTI CD & DVD-maker program. Når eg startet det så kom det opp at eg skulle sette inni en tom dvd elrns. Så eg hev inni en dvd -R, så styrte den på i rundt 15 min eller noe slilk før det kom opp at den var ferdig og dvd'en kom ut. Så hev eg dvd'en inni igjen, gikk inn på ''datamaskin'' og der var den. Det står at det er 1,85 GB ledig av 4,38 GB. Så åpnet eg den, men den var tom?! Det må jo være noe på den siden det strå at det er 1,85 GB ledig av 4,38 GB??

Hjelp? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hjelp? :dontgetit:

Finner ikke noe info på NTI sine sider om det produktet du snakker om. Har de sluttet å lage det?

Høyst sansynlig er det ikke komptibelt med Windows 7. Hva med å laste ned et annet program?

Bruker selv CDBurnerXP, gratis, og fungerer bra på Vindows 7 Beta.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har fått bf2 til å virke på W7???? isåfall forklar hvordan du fikk d til er du snill. det er den eneste grunne til at jeg ikke bruker w7

Du kan bare glemme å spille battlefield2 på win7. Punkbuster støtter IKKE noen betaOS. Det står på hjemmesiden deres ;)

Har selv måtte ha både Windows Server 2008 R2 + vista 64, da det ikkje funker med bf2 på Server 08 R2. R2 er server av win7 forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...