lowlevel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 ISO ned på 30 min. Er det noen som har en link til hvordan jeg kan lage en dual boot med XP Pro? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 I morgen tar jeg hjem Vista maskinen min fra jobb, for å formatere den og legge inn W7, så får jeg se om det er mulig å melde W7 inn i domenet på samme måte som Vista..... Håper det, da jeg er betatester av Vista og har en god del ustabiliteter i software som burde være stabilt... Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 ISO ned på 30 min. Er det noen som har en link til hvordan jeg kan lage en dual boot med XP Pro? How to dual boot Vista and XP (with Vista installed first) -- the step-by-step guide with screenshots evt How to dual-boot Vista with XP (with XP installed first) - step-by-step guide with screenshots Du gjør mer eller mindre det samme om det er vista, xp eller w7 du legger inn først. Anbefales for enkelhets skyld at du har xp instalert fra før, da bootloadern i vista/w7 fikser biffen selv da mye bedre enn om du legger inn xp i etterkant, MEN det fungerer uansett hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Når jeg ser det bildet som brukes i artikkelen, syns jeg synd på stakkarn. Han ser trist ut, der han står og ser misunnelig ut på de som leker der ute, der det er fritt og grenseløst. Han er tvunget til å bli inne i mørket, og se og gjøre akkurat det Microsoft bestemmer han skal se og gjøre. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som har testet Office 2007 på denne betaen? Vurderer å slenge det inn på laptoppen for å få testet det skikkelig (Jeg vet det er beta, og ustabilt, derfor det skal testes), men er avhengig av Office 2007. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Office 2007 kjøres knirkefritt. Har som sagt brukt den i jobben, med exchange oppkobling og citrix. Og nei, er ikke ustabilt. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da blir dette mitt OS en stund da. Regner med at de fleste intel-driverene til Vista fungerer på denne. Mange ligger vel inne i kjernen alt.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg måtte legge til tråløskort driveren på min jobb bærbare, det var det eneste. Alt annet kom opp på direkten, er stabilt og fint, brukte forrige build i noen uker før jeg la inn 7000 i kveld. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg får ikke installert chipset drivereren til Intel på hverken 32 eller 64 bit versjonen, og nettverkskortet blir ikke gjenkjent. Og det med rimelig standar oppsett; P35 hovedkort og Q6600 CPU. Nvidia driveren henger halveis i installasjonen. Super pi tok 30 sekunder mot 14 på winxp. Det fungerer fint i Virtualbox, men ikke som cleaninstall. Merkelig. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som gidder å hjelpe meg med å finne trådløs nettverks drivere til asus m2n32 deluxe wifi, kommer ikke på trådløs nett... build 7000. trenger dere mer info? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har du prøvd vista nettverksdrivere? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Har du prøvd vista nettverksdrivere? jepp, både 32 og 64.. har ikke mulighet til å bruke tpen min heller. har en bærbar som jeg kanskje kan bruke, dele internett eller noe..? LØST Endret 11. januar 2009 av CustomTP Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da har jeg fått inn Windows 7, og så langt så fungerer det meste, bortsett fra en del hurtigtaster som før åpnet ThinkVantage-programmer. Nå utfører de lignende operasjoner, bare med innebygget windows-programmvare (og ja, jeg har installert en haug av ThinkVantage-programmer). I tillegg får jeg ikke driveren til gyroen å fungere. Active Protection Suite er installert og kjører, men den registrerer ikke bevegelse. Jeg har en Thinkpad R61. Men kommer alike vel til å teste ut dette en stund fremover, men vet ikke hvor lenge jeg klarer meg da jeg ikke får skrudd på blåtann, som jeg trenger for å synce telefonen min. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Når jeg ser det bildet som brukes i artikkelen, syns jeg synd på stakkarn. Han ser trist ut, der han står og ser misunnelig ut på de som leker der ute, der det er fritt og grenseløst. Han er tvunget til å bli inne i mørket, og se og gjøre akkurat det Microsoft bestemmer han skal se og gjøre. "ok" Lenke til kommentar
meeg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg får ikke installert chipset drivereren til Intel på hverken 32 eller 64 bit versjonen, og nettverkskortet blir ikke gjenkjent. Og det med rimelig standar oppsett; P35 hovedkort og Q6600 CPU. Nvidia driveren henger halveis i installasjonen. Super pi tok 30 sekunder mot 14 på winxp.Det fungerer fint i Virtualbox, men ikke som cleaninstall. Merkelig. Fikk det til; Høyreklikk på installasjonsfilen - properties - Compatibility - "Run this program in compability with" -> Vista og "runs tis program as administrator". Nvidia forceware driveren henger halvveis, men det viser seg at driveren blir installert allikavel... Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg får ikke innstallert ati ccc på w7 64. Kommer et lite stykke, før den blir stående, og ikkeno skjer. Lenke til kommentar
tomas7137 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som har testet spill på den? Jeg fikk problemer med Battlefield2 Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Steam fungerer, har ikke fått tid til å teste noe annet. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen som har testet spill på den?Jeg fikk problemer med Battlefield2 Folka her: http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=117888&p=2 Ser Battlefield 2 til å virke utmerket. Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har spilt GTA 4 på det. Fungerte greit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå