Laland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=3311 Velvel.. var moro sålenge det varte! :-/ Traffic has been so extreme that Microsoft’s servers have been unable to keep up with the load. Because of this Microsoft has decided to temporarily pull the plug on the download for the time being. Endret 10. januar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=3311 Velvel.. var moro sålenge det varte! :-/ Traffic has been so extreme that Microsoft’s servers have been unable to keep up with the load. Because of this Microsoft has decided to temporarily pull the plug on the download for the time being. :!: Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som får windows 7 til å fungere?Jeg får bare opp bakgrunnsbildet og teksten "Windows 7" "For testing purposes only, build 7000" nede i høyre hjørne. Ingen menyer, men muspekeren virker. Noen andre som har lagt inn W7? Leste om en annen dude med samme problem.. et eller anna sted (Lifehacker, Gizmodo, Engadget eller Wired..) Sikkert 2000+ poster/kommentarer med folk som strever med Win7 betaen, vi er ikke alene :-) Hvaslags hardware kjører du? Stasjonær eller laptop? AMD eller Intel? Har stasjonær med Intel core duo 8400 og 2GB ram. Fikk det samme resultatet på både 32 og 64 bit. Skjermkort og hovedkort/chipset? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 NOOO, jeg var for sent ute. Men de sier at betaen skal komme opp igjen når de har fått lagt til flere servere... Får håpe jeg får tak i den i marra da. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvis noen har en ekstra key, eller en de skal bruke på færre maskiner enn det maksimale (usikker på antallet... det er minst tre, men har også hørt ti), så setter jeg veldig stor pris på en PM! Oppdaterer innlegget når jeg evt har fått tak i key selv, eller har fått PM, så jeg venter fremdeles hvis dette står her. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Begynner og laste ned igjen nå jeg. Godt og sove littt Mange som har poser under øynene? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Neh, jeg har vært på jobb mesteparten av natten, og er vant til å omstille døgnrytmen ofte. Kjører uaktivert 64bit nå, håper på å få en key i løpet av dagen. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Neh, jeg har vært på jobb mesteparten av natten, og er vant til å omstille døgnrytmen ofte. Kjører uaktivert 64bit nå, håper på å få en key i løpet av dagen. Sitter og refresher https://www.microsoft.com/betaexperience/pr...us/default.aspx . DIrektelink til 64-bitsnøkkelen. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er en ting jeg ikke helt har forstått: Jeg har nå fått lastet 64bit'en ned fra en direktelink, men hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i en nøkkel? Skulle ikke tro det var nødvendig med noe mer kraft enn det som trengs for å drive windows-7 siden for å levere en gyldig nøkkel :S Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er en ting jeg ikke helt har forstått: Jeg har nå fått lastet 64bit'en ned fra en direktelink, men hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i en nøkkel? Skulle ikke tro det var nødvendig med noe mer kraft enn det som trengs for å drive windows-7 siden for å levere en gyldig nøkkel :S Nå skal det vel ikke så mye til å kreve mer datakraft enn opplasting av filer. Det går hovedsaklig utover harddisker og naturligvis båndbredden (som de sikkert har nok av). Med innlogging, registrering og hele pakka, så blir det nok en del databasespørringer når hundretusener prøver samtidig --> failer --> og prøver igjen. Jeg er ingen ekspert, men jeg vil tro at det er noe slikt. Om noen har en bedre forklaring, så rett gjerne på meg. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tror det er noe sånt jeg og, men er heller ingen ekspert. Noen som har problemer med downloadlinken? Laster ned til 800-1100mb så sstopper den og står som finish i FF og failes i Opera. Hvor lenge må jeg regne på og refreshe produktnøkkelsiden? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er en ting jeg ikke helt har forstått: Jeg har nå fått lastet 64bit'en ned fra en direktelink, men hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i en nøkkel? Skulle ikke tro det var nødvendig med noe mer kraft enn det som trengs for å drive windows-7 siden for å levere en gyldig nøkkel :S Nå skal det vel ikke så mye til å kreve mer datakraft enn opplasting av filer. Det går hovedsaklig utover harddisker og naturligvis båndbredden (som de sikkert har nok av). Med innlogging, registrering og hele pakka, så blir det nok en del databasespørringer når hundretusener prøver samtidig --> failer --> og prøver igjen. Jeg er ingen ekspert, men jeg vil tro at det er noe slikt. Om noen har en bedre forklaring, så rett gjerne på meg. Jeg er helt enig, det er derfor jeg synes det er så rart at jeg fikk enkelt lastet ned filen på 3GB, men å få tak i en nøkkel viser seg å være vanskelig... -Jaja, jeg får vel brukt windowsen i 30 dager uten nøkkel... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Sitter og refresher https://www.microsoft.com/betaexperience/pr...us/default.aspx . DIrektelink til 64-bitsnøkkelen. Funker som bare det. Fikk nøkkel nå. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Pluss rearm da Endret 10. januar 2009 av Rockie Lenke til kommentar
hade154 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 hvor kan jeg få 32 bit nøkkel da? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå har jeg prøvd å laste ned ISO fila 3 ganger, hver gang blir den avsluttet etter et par hundre MB. Merkelige greier. Satte forøvrig ny hastighets rekord, går formidabelt unna nå. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har de problemene jeg og. Hvis jeg bare har en nedlastning så får jeg en hastighet opp i 320kb/s men har to connections i tilfelle den en ryker. Noen som vet om det finnes på FTP og? De har en del download på FTP vet jeg. Lenke til kommentar
tomas7137 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vista fungerer bra den. Mye brukerfeil ute å går, men det får være en diskusjon til en annen tråd. Kunna ikke vært mer enig Lenke til kommentar
hans A Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Noen som får windows 7 til å fungere?Jeg får bare opp bakgrunnsbildet og teksten "Windows 7" "For testing purposes only, build 7000" nede i høyre hjørne. Ingen menyer, men muspekeren virker. Noen andre som har lagt inn W7? Leste om en annen dude med samme problem.. et eller anna sted (Lifehacker, Gizmodo, Engadget eller Wired..) Sikkert 2000+ poster/kommentarer med folk som strever med Win7 betaen, vi er ikke alene :-) Hvaslags hardware kjører du? Stasjonær eller laptop? AMD eller Intel? Har stasjonær med Intel core duo 8400 og 2GB ram. Fikk det samme resultatet på både 32 og 64 bit. Skjermkort og hovedkort/chipset? Har skjermkortet ASUS Radeon HD 3650 256MB . Og hovedkortet Gigabyte GA-P35-DS3. Ser ut som DVD'en ikke klarer å installere W7. Endret 10. januar 2009 av hans A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå