Gå til innhold

Windows 7 beta er klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som får windows 7 til å fungere?

Jeg får bare opp bakgrunnsbildet og teksten

"Windows 7"

"For testing purposes only, build 7000"

nede i høyre hjørne.

Ingen menyer, men muspekeren virker.

Noen andre som har lagt inn W7?

Leste om en annen dude med samme problem.. et eller anna sted (Lifehacker, Gizmodo, Engadget eller Wired..)

Sikkert 2000+ poster/kommentarer med folk som strever med Win7 betaen, vi er ikke alene :-)

Hvaslags hardware kjører du? Stasjonær eller laptop? AMD eller Intel?

Har stasjonær med Intel core duo 8400 og 2GB ram.

Fikk det samme resultatet på både 32 og 64 bit.

Skjermkort og hovedkort/chipset?

Lenke til kommentar

Hvis noen har en ekstra key, eller en de skal bruke på færre maskiner enn det maksimale (usikker på antallet... det er minst tre, men har også hørt ti), så setter jeg veldig stor pris på en PM! ;)

Oppdaterer innlegget når jeg evt har fått tak i key selv, eller har fått PM, så jeg venter fremdeles hvis dette står her.

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg ikke helt har forstått: Jeg har nå fått lastet 64bit'en ned fra en direktelink, men hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i en nøkkel? Skulle ikke tro det var nødvendig med noe mer kraft enn det som trengs for å drive windows-7 siden for å levere en gyldig nøkkel :S

Lenke til kommentar
Det er en ting jeg ikke helt har forstått: Jeg har nå fått lastet 64bit'en ned fra en direktelink, men hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i en nøkkel? Skulle ikke tro det var nødvendig med noe mer kraft enn det som trengs for å drive windows-7 siden for å levere en gyldig nøkkel :S

Nå skal det vel ikke så mye til å kreve mer datakraft enn opplasting av filer. Det går hovedsaklig utover harddisker og naturligvis båndbredden (som de sikkert har nok av). Med innlogging, registrering og hele pakka, så blir det nok en del databasespørringer når hundretusener prøver samtidig --> failer --> og prøver igjen.

Jeg er ingen ekspert, men jeg vil tro at det er noe slikt. Om noen har en bedre forklaring, så rett gjerne på meg. :)

Lenke til kommentar

Nå skal det vel ikke så mye til å kreve mer datakraft enn opplasting av filer. Det går hovedsaklig utover harddisker og naturligvis båndbredden (som de sikkert har nok av). Med innlogging, registrering og hele pakka, så blir det nok en del databasespørringer når hundretusener prøver samtidig --> failer --> og prøver igjen.

Jeg er ingen ekspert, men jeg vil tro at det er noe slikt. Om noen har en bedre forklaring, så rett gjerne på meg. :)

Jeg er helt enig, det er derfor jeg synes det er så rart at jeg fikk enkelt lastet ned filen på 3GB, men å få tak i en nøkkel viser seg å være vanskelig... -Jaja, jeg får vel brukt windowsen i 30 dager uten nøkkel...

Lenke til kommentar
Noen som får windows 7 til å fungere?

Jeg får bare opp bakgrunnsbildet og teksten

"Windows 7"

"For testing purposes only, build 7000"

nede i høyre hjørne.

Ingen menyer, men muspekeren virker.

Noen andre som har lagt inn W7?

Leste om en annen dude med samme problem.. et eller anna sted (Lifehacker, Gizmodo, Engadget eller Wired..)

Sikkert 2000+ poster/kommentarer med folk som strever med Win7 betaen, vi er ikke alene :-)

Hvaslags hardware kjører du? Stasjonær eller laptop? AMD eller Intel?

Har stasjonær med Intel core duo 8400 og 2GB ram.

Fikk det samme resultatet på både 32 og 64 bit.

Skjermkort og hovedkort/chipset?

Har skjermkortet ASUS Radeon HD 3650 256MB .

Og hovedkortet Gigabyte GA-P35-DS3.

Ser ut som DVD'en ikke klarer å installere W7.

Endret av hans A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...