techs Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 And microsoft fails again? Nei nå må de få fingern ut av ræva og få på orden på sakerne før ting tar fyr her! Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hva er bra med den? Vet det er inn å hate MS, men tok ikke den helt. Edit: Hvorfor det techs? Har du det skriftlig noe sted at du har krav på beta? Endret 9. januar 2009 av lain Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 La inn 64-bit ver av W7, men fikk bare opp "skrivebordet". Ingen ikon eller menyer. Er dette et menyløst op.sys? Skal prøve 32-bit også. Lenke til kommentar
techs Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva er bra med den? Vet det er inn å hate MS, men tok ikke den helt. Edit: Hvorfor det techs? Har du det skriftlig noe sted at du har krav på beta? Uh nei, men jeg synes jeg kan få en beta siden Microsoft faktisk driver på sånn som de gjør! La oss gjøre alt inkompatibelt med Opera!-God ide Har lyst til å prøve W7 - men må spørre deg Mreinha - hva later jeg ned med den linken du posta ? (Den funker)Og får jeg den til å funke ? http://download.microsoft.com/download/6/3...LFRE_EN_DVD.iso Linkene funker ikke nå lenger igjen... stabile greier. Den der linken funka faktisk nå, er det 32 eller 64? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva er bra med den? Vet det er inn å hate MS, men tok ikke den helt. Det er ikke inn å hate MS, det er inn å hate Vista Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vista fungerer bra den. Mye brukerfeil ute å går, men det får være en diskusjon til en annen tråd. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 gaute65, den var arti. Laget du den selv, eller? Har ikke laget den selv, er fra : http://xkcd.com/ Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vellykket Update on Windows 7 Beta Availability Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Comming soon. Herlig med slik konkret tidfesting for oss som sitter her i svarte natten og helst ville sovet Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Comming soon. Herlig med slik konkret tidfesting for oss som sitter her i svarte natten og helst ville sovet Mener du at det kommer så "soon"? Tenker mer i neste uke jeg.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Var litt av det jeg skulle fram til, soon kan jo bety så mangt. Ikke vet jeg hvor lang tid det tar for M$ å adde infrastruktur til microsoft.com Jeg tolker det som i løpet av timer, men vet ikke om jeg orker å vente mer. Blir så forbanna sent. Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nedlastingen fungerer med Firefox ... IKKE Internet Explorer IKKE Free Download Manager IKKE DownloadThemAll i Firefox .. mystisk .. Tester denne i 30 dager så får man se om man får tak i en key i helga.. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skjønner.. Jeg kommer til å sitte oppe litt uansett Enda et par timer igjen av arbeidsdagen til de der borte, så det kan jo hende man ser noe i løpet av natten! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som får windows 7 til å fungere? Jeg får bare opp bakgrunnsbildet og teksten "Windows 7" "For testing purposes only, build 7000" nede i høyre hjørne. Ingen menyer, men muspekeren virker. Noen andre som har lagt inn W7? Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde tenkt å installere imorra men usikker på om jeg gidder uten key.. Hvis det funker vil jeg jo ha updates osv.. Man får vel ikke det uten å ha aktivert.. (?) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du trenger ikke å aktivere for å få oppdateringer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Liten test fra meg av Server 2008 R2 (win 7 server) VS Vista 64 Server 2008 R2 EIER! Vista 64 Server 2008 R2 Areca 1680ix + 10stk Seagate 15k.5 SAS @ Raid-5 Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som får windows 7 til å fungere?Jeg får bare opp bakgrunnsbildet og teksten "Windows 7" "For testing purposes only, build 7000" nede i høyre hjørne. Ingen menyer, men muspekeren virker. Noen andre som har lagt inn W7? Leste om en annen dude med samme problem.. et eller anna sted (Lifehacker, Gizmodo, Engadget eller Wired..) Sikkert 2000+ poster/kommentarer med folk som strever med Win7 betaen, vi er ikke alene :-) Hvaslags hardware kjører du? Stasjonær eller laptop? AMD eller Intel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Flott at tittelen på tråden er: " Windows 7 beta er klar " btw Problemet med at det kun er skrivebordsbakgrunnet som vises er fordi explorer ikke startes. Det er heller ikke rapportert om noen løsning på akkurat dette. Slå pcn av og på igjen. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som får windows 7 til å fungere?Jeg får bare opp bakgrunnsbildet og teksten "Windows 7" "For testing purposes only, build 7000" nede i høyre hjørne. Ingen menyer, men muspekeren virker. Noen andre som har lagt inn W7? Leste om en annen dude med samme problem.. et eller anna sted (Lifehacker, Gizmodo, Engadget eller Wired..) Sikkert 2000+ poster/kommentarer med folk som strever med Win7 betaen, vi er ikke alene :-) Hvaslags hardware kjører du? Stasjonær eller laptop? AMD eller Intel? Har stasjonær med Intel core duo 8400 og 2GB ram. Fikk det samme resultatet på både 32 og 64 bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå