Tepose. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da var oppdateringen i boks. Av en eller annen grunn starter mobilen mye kjappere opp, noe jeg er veldig glad for siden jeg måtte vente over et minutt før *grøss*. Noen som har funnet ut av "trådet sms" funksjonen enda? Alt ser likt ut hos meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Eneste merkbare endringene var vel Smile Shutter (som jeg synes fungerte heller dårlig) og Youtube-programmet. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har du fått YouTube programmet til å fungere? hos meg kommer det bare "Video was interrupted. Please restart your video" når jeg velger en video. Jeg kan søke frem til videoer men avspillingen virker ikke.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hm, tror bare jeg har prøvd meg på to stk, den ene virket, den andre fikk samme problemet som du beskriver. Ok den som ikke virket på mobil, virket helt fint på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg