EinarEriksen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Snart får du nye kamerafunksjoner og en ny versjon av navigasjonsprogrammet til C905. Les mer Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Funksjoner som de fleste bare prøver ut én gang, for å ikke se nytten av det og aldri bruke det mer. Oppdateringen av WF var jo fint da. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Eneste jeg ser som positivt var WF. Som Moshpit skriver er det egentlig verdiløse funksjoner etter min mening. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjøper'n sannsynligvis i dag, så dette kommer jo ganske perfekt Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "En ny oppdatering som ble lansert i dag gjør at du får de samme funksjonene i C905 uten å betale noe" "Den nye oppdateringen blir tilgjengelig i løpet av februar måned, og kan da lastes ned fra Sony Ericssons nettsider" Od det vil si at den oppdatteringen til C905 kan lastes ned i dag eller i februar? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "En ny oppdatering som ble lansert i dag gjør at du får de samme funksjonene i C905 uten å betale noe" "Den nye oppdateringen blir tilgjengelig i løpet av februar måned, og kan da lastes ned fra Sony Ericssons nettsider" Od det vil si at den oppdatteringen til C905 kan lastes ned i dag eller i februar? Lansert i dag, kan oppdateres i februar. Akkurat som feks Nokia Tube ble lansert i oktober, men fortsatt ikke er i salg her til lands Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 HVORFOR later Amobil til å ikke se poenget bak å videreformidle at det også vil komme "trådet-sms" til C510 og C905?? Mest spennende av alt, spør dere meg Hvem sier jeg vil ta bilder når noen smiler? Men jeg vil gjerne, på enkelt vis, følge en samtale per melding i samme vindu Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 HVORFOR later Amobil til å ikke se poenget bak å videreformidle at det også vil komme "trådet-sms" til C510 og C905?? Mest spennende av alt, spør dere meg Hvem sier jeg vil ta bilder når noen smiler? Men jeg vil gjerne, på enkelt vis, følge en samtale per melding i samme vindu Enig i den, kanskje ikke det "kuleste" av oppdateringen, men sannsynligvis det jeg vil få mest bruk for på lang sikt. Ganske genialt egentlig, skjønner ikke hvorfor det tok så lang tid å få det på mobiler.. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hmm.. Ser ikke ut som oppdatteringen til C905 har kommet ut enda. Noen som har nyheter om dette? Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tror man bare må smøre seg med tålmodighet og sjekke SE jevnlig.. Har ikke funnet noen nærmere spesifisering av tidspunkt noen steder... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kom over en hyggelig reklameplakat i dag, tok bilde av den med min C905: Selvfølgelig var det første jeg gjorde å gå på mobilens oppdateringstjeneste, men neida: "Du har allerede den nyeste programvaren installert". Noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Eneste jeg vet, er at den var ventet i "middle february 2009". Få r*va i gir Sony Ericsson, gi oss den store oppdatteringen dere har lovet! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Men de kan da ikke klistre opp haugevis av reklameplakater (det er fire "plakat-oppheng" der jeg så dem, samtlige hadde denne plakaten) med påskriften "Nå med Smile Shutter!", om den faktisk ikke har Smile Shutter nå. EDIT: Leif Endret 24. februar 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Jupp, da var Februar over og enda har ikke oppdateringen kommet ut.. Noen nyheter? Endret 1. mars 2009 av Tepose. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Haha, ja Februar mente jeg. Redigert. Lenke til kommentar
kseim Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Da var oppdateringen på plass, endelig. ... men jeg finner ikke SMS/MMS conversation style som skulle være med på oppdateringen. Endret 3. mars 2009 av kseim Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Med mobilens egen oppdateringstjeneste får jeg beskjeden "Telefonen inneholder allerede den nyeste programvaren". Hva gjør jeg feil...? Lenke til kommentar
kseim Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Med mobilens egen oppdateringstjeneste får jeg beskjeden "Telefonen inneholder allerede den nyeste programvaren". Hva gjør jeg feil...? Jeg brukte oppdateringsprogrammet på pc'en. Møtte ikke på noe problem der. Den satte bare igang med å laste ned. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er så mye stress med sikkerhetskopiering og alt det der, tror jeg venter til den kommer ut til telefonens egne oppdateringstjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg