blomstkraft Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) E-post adressen min er [email protected] (Bruker den kun til msn) Hva slags adresse er det? Hvor kommer den fra? (ikke lineage.com) Hvordan får jeg kjekket mailene mine når jeg ikke vet hvor adressen kommer fra? Lagde den for et par år siden eller noe, Jeg kunne velge hva som helst som e-post, men jeg kan ikke huske hvor jeg opprettet den.. Noen som har peiling? Takker for alle svar Endret 8. januar 2009 av blomstkraft Lenke til kommentar
Warz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Man kan fortsatt velge hva som helst som MSN addresse. Hvis addressen er blitt verifisert betyr det at du har mottat en mail [email protected] og trykket verifiser. Hvis den ikke er verifisert har den egentlig ingen betydning. Du kunne likegjerne hatt [email protected] for eksempel. Men du kan ikke motta mail på en uverifisert addresse, dessutten vil alle kontaktene dine på MSN se at addressen ikke er verifisert. Så det er to muligheter: 1. Du hadde en gang mail addressen [email protected], dvs at du kunne logge inn via lineage.com 2. Du har en uverifisert MSN addresse, som er like god som [email protected] Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Man kan fortsatt velge hva som helst som MSN addresse. Hvis addressen er blitt verifisert betyr det at du har mottat en mail [email protected] og trykket verifiser. Hvis den ikke er verifisert har den egentlig ingen betydning. Du kunne likegjerne hatt [email protected] for eksempel. Men du kan ikke motta mail på en uverifisert addresse, dessutten vil alle kontaktene dine på MSN se at addressen ikke er verifisert. Så det er to muligheter: 1. Du hadde en gang mail addressen [email protected], dvs at du kunne logge inn via lineage.com 2. Du har en uverifisert MSN addresse, som er like god som [email protected] Så det er ingen måte å verifisere adressen min på? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, da må du eie domenet lineage.com eller ha fått tildelt en epost konto fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå