kenny28 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har fått oppgitt at jeg skal ha 2300 kcal pr dag for å gå ned i vekt. Vil det si at hvis jeg trener for.eks spinning og forbrenner 700 kcal så skal jeg spise 2300+700=3000 kcal ? Har en jobb som jeg går ca 10000 skritt hver dag skal dette og legges inn ? Kan jeg da spise enda flere kalorier ? Hvorfor er det ingen post for kveldsmat ? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 du skriver det jo selv i første post...2300 pr dag for å gå ned i vekt. da betyr det 2300 pr dag, ikke noe mer. du kan jo lage en egen post for kveldsmat selv hvis du vil bare lag litt mindre middag og "flytt" de kaloriene til kveldsmaten. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Tror (er ikke helt sikker) at du mister veggiss tar feil. Ang kveldmat så tror jeg du misforstår. Alle måltidene untatt kveldmat har en overskrift/enhet. Andre som har meninger Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 dude...ikke legg mer i det enn hva det er. du skal ha i deg 2300 kalorier om dagen for å gå ned i vekt. når du får i deg disse er hoppende likegyldig, men det er best for både kropp og sjel at du fordeler de utover dagen. kaloriforbruket ditt beregnes ut i fra vekt, høyde og aktivitet. hvis du da havner på 2800 kalorier om dagen i forbruk, så er 2300 et bra nivå å ligge på hvis du vil ned i vekt. om du bruker 2200 en dag, og 3000 en annen dag spiller liten rolle egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå