Joachim_F Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 I am Alive handler om kampen for å overleve i de kaotiske ruinene til storbyen Chicago. Les mer Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Og det å dra til en by i nærheten er utenkelig, for Chicago grenser til ingenmannsland som ingen vet hvor er? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Å ta seg til en annen by til fots i et område som er smekkfullt av ruiner og ødelagte veier vil nok ta en stund... Lenke til kommentar
Shadowdragoon Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Så. er det Surival Kids/Lost in Blue for voksne det blir da? bare i en ruin av en by og ikke en "øde" øy. Lenke til kommentar
sm0 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det første som slo meg var at dette vil bli en "I am Legend" rip-off, men ser ut som det kanskje kan bli litt anderledes! :!: Høres jo spennende ut, men av erfaring velger jeg å ikke ha for store forhåpninger helt enda Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg elsker sære titler! tror dette blir et spennende spill! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kommer garantert til og teste ut dette spillet, men kommer ikke til og ha så store forventinger. De siste spillene jeg har hatt store forventinger til har bare blitt til en stor skuffelse. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette syntes jeg hørtes veldig interessant ut! Har ikke sett noe spill enda som tar plass i et slikt post-katastrofeområde. Ser ut som noe jeg definitivt har lyst til å prøve ut! En Demo hadde jo vært glimrende Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jaja... Folk er livredde etter jorskjevlet. Humanitær krise på høyspreng, og du skal dra ned dit med ett arsenal med ildkraft og hjelpe stakkarene?! HELP OUT THE AMERICAN WAY!!! Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette minner meg mye om S.O.S : The final Escape / Disaster rapport fra 2003. Et helt greit spill, men litt uten de stor høydepunktene. Håper I am Alive gjør ting bedre. Lenke til kommentar
sm0 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jaja... Folk er livredde etter jorskjevlet. Humanitær krise på høyspreng, og du skal dra ned dit med ett arsenal med ildkraft og hjelpe stakkarene?! HELP OUT THE AMERICAN WAY!!! Strengt tatt - du drar vel ikke "ned" dit. Utfra det som stod i "infoen", er du en overlevende som leter etter kjæresten din Kan bli interessant ! Som snoemann nevnte, har ikke jeg heller vært borti samme type spill tidligere, så jeg håper i spenning Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tar dette spillet med en klype salt, men stiller meg selvsagt åpen for at det kan bli bra. Spill som har slike 'gimmicker' blir ofte repetitive på grunn av at utviklerne profilerer denne ene funksjonen i altfor stor grad. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gleder meg! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Første som slo meg er Cloverfield. "Katastrofe og første en skal gjøre er å finne kjæresten"? Jaja, stiller meg med et skeptisk blikk så jeg isåfall blir overrasket . Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Å ta seg til en annen by til fots i et område som er smekkfullt av ruiner og ødelagte veier vil nok ta en stund... Selvfølgelig, men det virker jo ikke som de prøver, en gang. Lenke til kommentar
Be_Aich Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Høres KONGE ut!! er det mulig det har tatt fra MEDGE med FPS?? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Å ta seg til en annen by til fots i et område som er smekkfullt av ruiner og ødelagte veier vil nok ta en stund... Selvfølgelig, men det virker jo ikke som de prøver, en gang. Tviler på at spillerne er så veldig interessert i å bruke 2-4 dager i spillet kun på å traske omkring mot en annen by. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Å ta seg til en annen by til fots i et område som er smekkfullt av ruiner og ødelagte veier vil nok ta en stund... Selvfølgelig, men det virker jo ikke som de prøver, en gang. Hvorfor er det så om å gjøre å kunne reise til en annen by? Om spillverdenen er stor nok har det vel null å si, og langt fra det første spillet som begrenser deg til en by i statene. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) *slett* Endret 8. januar 2009 av Zerrier Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jordskjelv høres kjedelig ut. Vi vil ha zombier, aliens og masse ammunisjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg