Gå til innhold

Panasonic TH-50PX8 til kr. 8999.- på Expert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de ansatte i de store kjedene er slemme mennesker som vil deg vondt, og prøver alltid å lure deg. De er i allefall ikke der for å hjelpe kunden som ofte ikke kan noe, om å velge riktig produkt.

Det er så fint å komme med slike uttaleleser, Jada-jada.

Uansett Høybusk, du tar feil denne gangen.

Lenke til kommentar
Alle de ansatte i de store kjedene er slemme mennesker som vil deg vondt, og prøver alltid å lure deg. De er i allefall ikke der for å hjelpe kunden som ofte ikke kan noe, om å velge riktig produkt.

Det er så fint å komme med slike uttaleleser, Jada-jada.

Uansett Høybusk, du tar feil denne gangen.

Hvorfor vri det så negativt har jeg truffet et ømt punkt eller?

Det er neppe en en fersk nyhet at man stort sett sparer flere tusenlapper på og kjøpe via nettet... Ofte 4-5000,- betaler man mer hos El gigantene for samme skjerm uten om nå i Januarsalget da de har hatt fulle lager.

Jeg tror mennesker tolker uttaleleser på den verste mulige måten når man tråkker i deres eget rede og vrir det til enda mer negativt som i dette tilfellet som da blir helt feil.

Lenke til kommentar

Hehe - beklager.

Ignorante uttalelser som den over bør ikke gå uten tilsvar - derfor satte jeg det på spissen. Ikke ta det så altfor seriøst. Det finnes sikkert noen selgere som ikke vet hva de snakker om, og det er trist. Jeg velger å tro at vanlige timebetalte selgere prøver å finne det som passer kunden best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...