Gå til innhold

Dugnad: Filmer med norske undertekster hos play.com


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har ikke opplevd det på den, men på dumb and dumber så stod det at det var engelsk tekst, men når jeg fikk den var det ingen tekst på den. Jeg gikk ikke noe videre med det, men du kan jo sende dem en mail å høre om du kan få en kompensasjon evt. sende den tilbake å få pengene igjen, men det tar sikkert lang tid og så vidt jeg vet må du legge ut for portoen også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen som faktisk kan bekrefte at Amerian Beauty har norsk teksting? Bestilte denne i god tro, det står til og med på coveret at det er norsk tekst! Men når jeg satt den på var det verken norsk tekst eller andre nordiske tekster, kun magyar (?), gresk og engelsk. Flere som har opplevd det samme?

 

 

Hardu prøvd undertekstknappen på fjernkontrollen? :p

Lenke til kommentar
Noen som faktisk kan bekrefte at Amerian Beauty har norsk teksting? Bestilte denne i god tro, det står til og med på coveret at det er norsk tekst! Men når jeg satt den på var det verken norsk tekst eller andre nordiske tekster, kun magyar (?), gresk og engelsk. Flere som har opplevd det samme?

 

 

Hardu prøvd undertekstknappen på fjernkontrollen? :p

Så den på datan, men prøvde høyreklikke og sjekke subtitles der, men funka ikke. Prøvde alle mulige språk, men ingen norsk tekst kom opp.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...