Jonas2k Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen som vet om The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford (Blu-ray) har norsk tekst? Ganske sikker på at det stod det på infoen for en liten stund tilbake Bumper denne. Child's Play og High Fidelity har forresten norsk tekst. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Body of Lies har norsk tekst, filmen kan du forøvrig få for £9.99 @ play.com med rabatt koden LEO Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Final Fantasy VII: Advent Children - Complete (Blu-ray) har norske subs Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 På tide med update av førstepost kanskje? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Da var førstepost oppdatert. Beklager at jeg ikke oppdaterer så ofte for tiden. Glemmer det. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Snatch [blu-Ray] Due for release on 12/10/2009 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Snatch [blu-Ray]Due for release on 12/10/2009 Jeg tenkte at vi kunne gjøre det slik at dere kommer med navnet på filmene (som dere har kjøpt slik at det er helt sikkert) med norsk undertekst, + en link til den aktuelle versjonen på Play.com sine sider (Det finnes stort sett mange forskjellige versjoner av hver film), og så fører jeg de opp i førstepost. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som faktisk kan bekrefte at Amerian Beauty har norsk teksting? Bestilte denne i god tro, det står til og med på coveret at det er norsk tekst! Men når jeg satt den på var det verken norsk tekst eller andre nordiske tekster, kun magyar (?), gresk og engelsk. Flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har ikke opplevd det på den, men på dumb and dumber så stod det at det var engelsk tekst, men når jeg fikk den var det ingen tekst på den. Jeg gikk ikke noe videre med det, men du kan jo sende dem en mail å høre om du kan få en kompensasjon evt. sende den tilbake å få pengene igjen, men det tar sikkert lang tid og så vidt jeg vet må du legge ut for portoen også. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som har kjøpt Joey: Series 1 og kan bekfrefte at det ikke er tekst på den? Eller er det i allfall engelsk tekst? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Raging Bull: The Definitive Edition (2 Discs) har norske tekster Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Resident Evil: Extinction (Blu-ray) har Norsk tekst, kjøpt den og sjekket det. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Filmer som har norsk tekst. Lost - Sesong 4 Life Is Beautiful (La Vita e Bella) Mickey's Magical Christmas: Snowed In At The House Of Mouse (Disney) Miracle On 34th Street (1947) (Studio Classics) Viva La Bam: Seasons 4 & 5 (3 Discs) (MTV) Edit: La til en ny tittel. Endret 22. oktober 2009 av Panerai Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan bekfrefte at denne Ocean's Trilogy: The Complete Collection Blu-Ray har norsk tekst på alle. Jeg forventet en stor og kul boks med filmene i, men den er ikke så stor som på bilde. Like tynn som et vanlig kover. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som faktisk kan bekrefte at Amerian Beauty har norsk teksting? Bestilte denne i god tro, det står til og med på coveret at det er norsk tekst! Men når jeg satt den på var det verken norsk tekst eller andre nordiske tekster, kun magyar (?), gresk og engelsk. Flere som har opplevd det samme? Hardu prøvd undertekstknappen på fjernkontrollen? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som faktisk kan bekrefte at Amerian Beauty har norsk teksting? Bestilte denne i god tro, det står til og med på coveret at det er norsk tekst! Men når jeg satt den på var det verken norsk tekst eller andre nordiske tekster, kun magyar (?), gresk og engelsk. Flere som har opplevd det samme? Hardu prøvd undertekstknappen på fjernkontrollen? Så den på datan, men prøvde høyreklikke og sjekke subtitles der, men funka ikke. Prøvde alle mulige språk, men ingen norsk tekst kom opp. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Rocky: The Complete Saga (Limited Edition) På denne har Rocky (dvs Rocky 1) norsk tekst, ingen av de andre 5 har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Noen som vet om The Elephant Man (Special Edition) har norsk tekst? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Ser det er lenge siden jeg har oppdatert tråden. Skal se om jeg får gjort det senere. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nå har jeg handlet over 50 blu-ray filmer på play.com hvor de var market med Norwegian sub og det har stemt i alle tilfellene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg