Gå til innhold

Dugnad: Filmer med norske undertekster hos play.com

Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet, men jeg brukte det til å begynne med, så jeg for bare bruke det nå også. Blir alt for mye arbeid dersom jeg skal flytte på alle. :(

Jeg nevnte det jo for deg når helt i starten uten at du gjorde noe med det da heller :p Det tar dessuten ikke så lang tid. Bare å klippe ut alle som begynner med "The" under "T" og lime dem inn i f.eks. notepad. Da har du jo alle filmene der med koder. Derfra blir det jo det samme som å legge til en ny film vi nevner i tråden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det hadde vært fint om du legger ved link til produktet slik som alle andre har gjort heretter BadSmile. :)

Gjør jobben litt enklere for meg, pluss at det ofte er flere versjonen av samme film etc. Jeg fikset det for denne gang.

Beklager så meget, la til linker nå, men er vel forsent.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

BD'er

21

Hitch

Spiderman 3

Superbad

S.W.A.T

Windtalkers

Jeg tar forbehold om at noen av disse kan være bestilt fra enten thehut.com eller amazon.co.uk, og ikke bare fra Play.com. Alle er U.K. så det burde være samma ulla :p

Veldig bra med en tråd som dette, prøvde meg selv for noen måneder siden, men det ble lite initiativ så det blei med mine filmer og det jeg klarte å finne på nettet :p Venter på endel filmer nå så skal sjekke dem når jeg får de :)

Endret av hailgodset91
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...