Papirkurven Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Noen som har kjøpt Fast and the Furious og 2 Fast 2 Furious på BD og som vet om det er norsk tekst på de? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg vet, men jeg brukte det til å begynne med, så jeg for bare bruke det nå også. Blir alt for mye arbeid dersom jeg skal flytte på alle. Jeg nevnte det jo for deg når helt i starten uten at du gjorde noe med det da heller Det tar dessuten ikke så lang tid. Bare å klippe ut alle som begynner med "The" under "T" og lime dem inn i f.eks. notepad. Da har du jo alle filmene der med koder. Derfra blir det jo det samme som å legge til en ny film vi nevner i tråden. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen som har bestilt Gossip Girl fra Play? "Ved siden av"-gave til madammen, men selv med personalrabatt på PK koster den bare halvparten hos Play. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen som har bestilt Gossip Girl fra Play? "Ved siden av"-gave til madammen, men selv med personalrabatt på PK koster den bare halvparten hos Play. Hvor stor rabatt får du egentlig? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 25%, men det hjelper lite når de blodkapitalistene skal ha 400 for den. Bestilte den fra Play jeg, så har jeg to ting å vente i spenning på: Om det er norsk tekst, og om den kommer fram i tide. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvis hun har bursdag om en måned kommer den nok fram... Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 På de filmene på play.com med norsk tekst står det free delivery, vil det si at det e er gratis frakt og man betaler ikke annet en prisen på selve filmen(e) eller...? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Stemmer det Elwor, Alt er det gratis frakt på fra play.com. Betaler kun for filmen, men du må pass på at du ikke overstiger 200kr per vare, for da må du betale toll og styr. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Vennligst ta snakk rundt Play i denne tråden. Edit: Leif Endret 22. april 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Stemmer det Elwor, Alt er det gratis frakt på fra play.com. Betaler kun for filmen, men du må pass på at du ikke overstiger 200kr per vare, for da må du betale toll og styr. Ok, nice. takker Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Entourage sesong 2 , 3: part 1 og 2. Og sesong 4 er norsk tekst. Edit: la til linker Endret 23. april 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Unnskyld Kontorstol! Skal ikke gjenta seg. Beavis And Butthead: Do America Og Romeo & Juliet har norsk text. edit ; nvm Endret 22. april 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Det hadde vært fint om du legger ved link til produktet slik som alle andre har gjort heretter BadSmile. Gjør jobben litt enklere for meg, pluss at det ofte er flere versjonen av samme film etc. Jeg fikset det for denne gang. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 Og da var førstepost oppdatert igjen. Cryflopp, vær glad for at jeg er i godt humør!!! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det hadde vært fint om du legger ved link til produktet slik som alle andre har gjort heretter BadSmile. Gjør jobben litt enklere for meg, pluss at det ofte er flere versjonen av samme film etc. Jeg fikset det for denne gang. Beklager så meget, la til linker nå, men er vel forsent. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Hehe, ja det var litt sent nå. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Listen begynner å bli ganske lang nå. Er det ønske om at jeg legger den i skjul/spolier? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er denne boksen den samme som denne? Står at det er norsk tekst på den. På sesong 2 derimot står det ingen undertekster. Om det er den samme, sparer man 90 kroner på å kjøpe fra play Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fikk Gone Baby Gone i posten i dag. Den har norsk tekst http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3477709/Gon...ne/Product.html Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) BD'er 21 Hitch Spiderman 3 Superbad S.W.A.T Windtalkers Jeg tar forbehold om at noen av disse kan være bestilt fra enten thehut.com eller amazon.co.uk, og ikke bare fra Play.com. Alle er U.K. så det burde være samma ulla Veldig bra med en tråd som dette, prøvde meg selv for noen måneder siden, men det ble lite initiativ så det blei med mine filmer og det jeg klarte å finne på nettet Venter på endel filmer nå så skal sjekke dem når jeg får de Endret 18. mai 2009 av hailgodset91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg