Sacrilegious Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg ble tvunget av læreren til å poste noe på et eller annet forum, så jeg følte offtopic passet fint. Ønsker gjerne tilbakemeldinger på hvordan dere ville ha følt dere om noen tvinget dere til å poste på et eller annet fora. Lenke til kommentar
Gjest medlem-181556 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 På hvor langt tidsrom? På en vanelig skoletime ville jeg syntes det var litt... irriterende? Er ikke det litt kort tid, og hvis læreren krever svar innen den tiden... Er det mulig? Jaja, det er jo til slutt opp til læreren. Good Luck =) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Tvunget eller bedt? Endret 8. januar 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Sacrilegious Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 På hvor langt tidsrom? På en vanelig skoletime ville jeg syntes det var litt... irriterende? Er ikke det litt kort tid, og hvis læreren krever svar innen den tiden... Er det mulig?Jaja, det er jo til slutt opp til læreren. Good Luck =) På en skoletime ja. Er litt irriterende, men jeg fikk jo faktisk tilbakemeldinger, så oppgaven er vel fullført. Takk for svar. Lenke til kommentar
Sacrilegious Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Tvunget eller bedt? Det kan vel diskuteres. Altså, hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg ikke fått "oppgaven" godkjent. Tolk det hvordan du vil. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 misforstår jeg eller sier du at du ble tvunget til å være på forum i en skoletime jeg sitter her iallefall ikke her frivelig mellom 8.00-15.00 hver dag (+ resten av dagen også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg