Gå til innhold

Opera 7.10 Released!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

w000000000000000000t!!!

Opera 7.1 RULER!

Endelig har de fått fikse buggen så gjorde at Java og javascript ikke funka skikkelig! Jeg kan ENDELG legge vekk IE for godt! :D

Ser _ikke_ vitsen i de to nye knappene, men men. Også må jeg få ny verisjon av skinnet mitt..

Men bortsett fra det er det bare herlig :D

Lenke til kommentar

Opera Software today released Opera 7.10 for Windows and Opera 7.10 for Linux Beta with features that are not only new to Opera, but also completely new to the world of browsing

Det er beta versjon for Linux ikke for Windows

Lenke til kommentar

Ok, les pressmeldinga ein gong til og finn ut at betaen er til Linux, mens Windows-versjonen er Final.

Og så til Anders:

input.ini er ikkje i bruk lenger, den er erstatta av standard_keyboard.ini, standard_mouse.ini etc. Og som du seier, du må ikkje lenger bruke Notepad :-)

Og dei ekstra tullegreiene: Notes er faktisk veldig kjekt, prøv f.eks å merke tekst på ei side, høgreklikk og velg "Copy to note". Notes inneber og at du kan legge inn uendeleg med personleg/ofte brukt info. Legg merke til at dersom du markerer eit tekstfelt og trykker pil ned, får du tilgang til notes i ein dropdown.

Lenke til kommentar
Og så til Anders:

input.ini er ikkje i bruk lenger, den er erstatta av standard_keyboard.ini, standard_mouse.ini etc. Og som du seier, du må ikkje lenger bruke Notepad :-)

Jepp fant det ganske raskt ut. Stod endel info om det på opera's websider :)

Eneste jeg har igjen nå er å legge allmusic og HW.no sin prisguide til blandt søkemotorene. Da skulle Opera'n min være perfekt satt opp.

Lenke til kommentar

Har selv hatt Opera 7.10 i 2-3 uker nå. Kan si at "log in-funksjonen" er noe av det mest geniale så er oppfunnet.

To ting jeg har funnet som irriterer meg litt er at frame/iframe får en scrollbar nederst og at egendefinerte scrollbar-farger ikke funker. Noen så vet hvordan du kan fikse dette? (Hvis det i det hele tatt går?)

Lenke til kommentar

well, so long windows suckere som må laste ned noe sånt som 13 mb (fuck, jeg bruker opera i windows og jeg) og ikke har bredbånd vil jeg si.

Opera 7.10 for linux, min versjon: 3.8mb - HAHA :D

Ok, kunne ikke dy meg....

Om det bare gikk å få lasta ned da.... tydeligvis stor pågang på ftp-serverne!! :evil:

Lenke til kommentar
Da er Opera 7.10 Released!

For dere som bruker Internet Explorer eller noe anna jalla, skift til Opera idag!

Opera har masse digge funksjoner, som ikke IE engang kommer i nærheten av

Er fornøyd med det eg har eg, men takker for infoen :lol: Har prøvd opera for en stund siden, og da ble eg ikke imponert nei. Husker ikke hvilken versjon det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...