Gjest medlem-181556 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, skriver egentlig dette fordi læreren ga meg en oppgave i timen, så bare kom på det første å skrive om. Ja, anyways, here goes: Hvis du viste at du skulle dø innen 24 timer, (la oss si fra 00.01 til 23.59) hva ville du brukt dine siste timer på? Hva ville du prioritert? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 planlagt og gjennomført det perfekte ran, så hadde jeg hvertfall blitt husket av hele verden. brukt alle penger jeg kan få tak i og skaffet våpen for å personlig kvitte seg med verdens problemfolk. eventuelt å prøve å finne bin laden, hvis han ennå lever. Lenke til kommentar
jevli Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sittet på jobben til i 2-tiden. Dratt hjem å spist. Vært med dama mine siste timer (dusjet sammen, f.eks). Ringt foreldrene mine og sagt jeg var glade i dem Dette gjorde meg litt betenkt Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ville antaglivis skrevet en tekst jeg kom på selv i hode mitt og ikke spurt på forum for å kopiere å bruk det Fin siste dag det? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg hadde reist hjem og tilbringt mine siste timer med familien. hadde ikke trengt å gjøre noe spesielt,bare være sammen med dem... Dette er forresten et veldig deprimerende emne Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Folk tenker ikke nokk. For pokker da 24 timer? Da skal du sette nøklene inni bilen og kjøre som HELV**** å bryte vær forpult fartsgrense, og bare trøkke pedalen gjennom gulvet! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) ooh og uansett hva jeg gjorde ville jeg hoppet ut av ett fly uten fallskjerm sånn at jeg døde rett før jeg traff bakken. Endret 8. januar 2009 av simster Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Selvmord er en litt pinglete måte da! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Selvmord er en litt pinglete måte da! neinei, ikke selvmord, siden jeg skal dø om 24 timer så hopper jeg ut når det er sånn 5 minutter igjen, så får jeg rushet av å falle fra ett fly, men jeg lander aldri, skjønner? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg satt å funderte på dette også her om dagen. Så en film som handlet om en som fikk 1 time på å gjøre hva han ville før han ble drept av kidnapperen. Selv tror jeg at jeg ville tilbragt tid med familien. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Selvmord er en litt pinglete måte da! neinei, ikke selvmord, siden jeg skal dø om 24 timer så hopper jeg ut når det er sånn 5 minutter igjen, så får jeg rushet av å falle fra ett fly, men jeg lander aldri, skjønner? Den er jeg med på Høres jo greit nok ut det!^^ Men selvmord hadde vært litt ja pinglete;) EDIT: Sorry leste ikke slutten, det sto før du traff bakken ja, my bad Endret 8. januar 2009 av NadaX7 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har tidligere tenkt samme tanken, men da at jorden går under og alle dør om 24 timer. Jeg hadde aldri råkjørt med bil eller gjort noe som kunne skade andre om det var bare jeg som hadde 24timer igjen. Dersom hele verden skulle gå under, først da kan man finne på hva som helst. Men tror ikke det finnes noe fasitsvar. Hele dagen min hadde blitt ødelagt av at jeg visste jeg skulle dø, kunne ikke nytt noe som helst. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde jeg visst det hadde jeg skrevet et testamentet (er ikke rik, men fortsatt) Stappet alle pengene jeg hadde på en hemmelig bankkonto. Spist favoritt maten min, og hundredelen før jeg dør, så skyter jeg meg i hodet, sånn at jeg er død rett før kula treffer. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Kjøre bil er jo perfekt, slipper en å sitte rett opp og ned og vente på å dø! EDIT: HAHa, kom på at det hadde vært morrsomt å spør folk i trenings delen av forum på dette! " Nei jeg måtte trent non stop med Steorider de siste 23 timene og ta pulver blanding den siste, slik jeg er ful trent til å møte min skaper" Evt wow delen;) tenk selv der, ikke så vrien den. Endret 8. januar 2009 av NadaX7 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hele dagen min hadde blitt ødelagt av at jeg visste jeg skulle dø, kunne ikke nytt noe som helst. Enig med den,uansett ville jeg tilbringt den siste tiden med Mamma,Pappa,søsterene mine,dyrene . altså de som står meg nærmest Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjøre bil er jo perfekt, slipper en å sitte rett opp og ned og vente på å dø!EDIT: HAHa, kom på at det hadde vært morrsomt å spør folk i trenings delen av forum på dette! " Nei jeg måtte trent non stop med Steorider de siste 23 timene og ta pulver blanding den siste, slik jeg er ful trent til å møte min skaper" Evt wow delen;) tenk selv der, ikke så vrien den. Så fordi jeg spiller wow ville jeg tilbrakt mine siste 24 timer med å spille wow? Tror isåfall det heller er du som må ut i det virkelige livet, her. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Utrolig utfyllende overskrift Just sayin' Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg hadde lært meg å strikke. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hadde skaffa meg en 6 pakning og satt meg på en holme og bare chilla helt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tatt flyet til kjæresten..Og vært med henne hele dagen..Kanskje drukket litt whiskey med bestevenner osv også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå