Gå til innhold

Hvilke problemer har du med din ipod touch?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke problemer du har med din ipod touch av to grunner.

1: Jeg lurer på om den forjettede ipod touch-en virkelig er så fantastisk som alle sier.

2: Jeg har en skoleoppgave hvor jeg skal legge ut om forbedringspotensialet og småfeil ved ipod touch.

Her kan alt av problemer, småfeil og storfeil nevnes.

At problemene/feilene er selvpåført gjør ingenting. Her skal ALT frem!

Endret av Teodorull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Ipod Touch er fantastisk ;)

Men Ipod Touch (som alle andre Ipod'er) har et STORT minus: Itunes.

Kan de ikke lage et skikkelig program for overføring av filer til Ipod?!

Programmet er krevende (ja, jeg brukte en gammel PC når jeg skulle bruke min Ipod Touch), og uoversiktelig.

Lenke til kommentar

Kan ikke helt si meg enig her...jeg har iPod Nano og synes iTunes er et veldig enkelt og effektivt system. Jeg har prøvd flere på andre mp3 saker jeg har hatt, men de siste 5-6 årene har jeg bare brukt iTunes (mest lydbøker, men også musikk og podcast)...og jeg er en gammel dame :!: :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

iTunes er mer et smak og behag-problem føler jeg. På filmer og bilder er det greit, mens på sanger er det helt idiotisk. Kommer hele tiden opp "iTunes finner ikke sangen, vil du finne den?" når jeg skal spille en sang. Det er veldig irriterende. Bilder og videoer, mye lettere å holde kontroll over i forhold til sangene.

Et spørsmål: Har slettet "Nylig lagt til" spillelisten fra iTunes, hvordan får jeg den tilbake? Har prøvd å opprette en smart-spilleliste eller hva det heter, men de nyeste sangene ville ikke overføres til mappen.

Lenke til kommentar

Kan de ikke lage et skikkelig program for overføring av filer til Ipod?!

Programmet er krevende (ja, jeg brukte en gammel PC når jeg skulle bruke min Ipod Touch), og uoversiktelig.

Eneste grunnen til at jeg kjøper ipod er pga. itunes, så jeg må nok si meg uenig her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eneste problemet problemet med (min i alle fall) iTouch er at batterilevetiden ved video er veldig lav. Kan ha den på 30-90 minutter på hver dag i ca ei uke før den lades, noe som forsåvidt er greit (spiller musikk da), men etter 30-90 minutter med video så er batteriet helt tomt. Klager ikke, men er eneste lille feilen utenom itunes jeg kan komme på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...