mcgroven Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Spill og film samtidig. Les mer Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det eneste bra i dette spillet kommer til å være at de bruker stemmene fra kjente skuespillere, tror resten blir et sallig lite hælvete som ikke er særlig underholdende. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror faktisk dette kan bli et bra spill, gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg er imponert over at dette har overlevd finanskrisen. Mistet det ikke utvikleren sin og ? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Spår at dette kommer til å bli litt under middels, men håper på det beste. Lenke til kommentar
dpolsrod Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Undesired: De mistet utgiver, ikke utvikler. Det var opprinnelig Vivendi som skulle gi det ut, men de ble kjøpt opp av Activision og bestemte at de ikke ville gi ut spillet likevel. Heldigvis(?) overtok Atari ansvaret for utgivelsen. Endret 8. januar 2009 av dpolsrod Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Spillet kommer til Xbox 360, PS3, PS2, Wii, DS og PC. Sånt pleier jo å bli suksesser uten like, med spill basert på filmer, med strenge tidsfrister og som kommer til samtlige platformer. Sukk. Husker fortsatt at jeg spilte Ghostbusters-spillet som kom til den første filmen, på familiens Amstrad. Det var tider det. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Visste ikk efør nå at det er ny film på vei, og for være ærlig, det gjør meg skeptisk, er bare de gamle bond spillene som klarte og linke film og spill bra etter min mening Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Visste ikk efør nå at det er ny film på vei, og for være ærlig, det gjør meg skeptisk, er bare de gamle bond spillene som klarte og linke film og spill bra etter min mening Den nye Ghostbusters filmen kommer ikke før 2010 (kanskje). Det som kommer samtidig med spillet er den original Ghostbusters filmen på Blu-Ray (noe som ikke går klart frem av artikkelen i det hele tatt) Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Dette er rettet, takk for input. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sukk. Husker fortsatt at jeg spilte Ghostbusters-spillet som kom til den første filmen, på familiens Amstrad. Det var tider det. Det finnes en remake til PC (basert på C64 versjonen, men jeg regner med at det går ut på nøyaktig det samme). Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sukk. Husker fortsatt at jeg spilte Ghostbusters-spillet som kom til den første filmen, på familiens Amstrad. Det var tider det. Det finnes en remake til PC (basert på C64 versjonen, men jeg regner med at det går ut på nøyaktig det samme). Takk. Da blir det crap til middag og sent i seng i dag og. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det har vært veldig mange forskjellige ferdige manuskripter til Ghostbuster 3, men alle har vært dritt. Sist jeg hørte blir den nye i CGI. Tviler på at den blir bra, da de har vært mye å leve opp til. Dessuten holder det ikke å få de fire hovedfolka tilbake. Rick Morranis er et must, og Sigourney Weaver hadde heller ikke vært så dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg