Rudde Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hey, skal bygge ny PC men er litt usikker på Kabinett og GPU enda. Jeg vil helst ha ett Lian Li Kabinett. Kabinettet må være stille ha vifter installert og ha god plass til harddisker. (8-10+) Kabinettet må heller ikke ha masse lys og slikt vil helst ha ett stilrent kabinett. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du har jo alltids Lian Li Modular Cube Case Sort ellers så blir det fulltower. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Lian Li PC-V2010B 3.5" drive bay (Internal) 8 Lian Li PC-A77 3.5" drive bay (Internal) 9 ( Use 6 bays of 5.25 Space) Lian Li PC-A7010B 3.5" drive bay (Internal) 10 ( SATA Raid x 7) Selv synes jeg sistnevnte PC-A7010B virker ut til å være det beste valget av disse. Denne kommer med flest vifter installert. Noe som betyr at du kan sette viftene på laveste hastighet for å redusere støy, uten at det går nevneverdig utover kjøleegenskapene. Kabinettet har også hotswap funksjon på 7 av harddiskplassene. Lian Li PC-A7110B kan vell omtrent kalles storebroren til PC-A7010B. Denne er så godt som identisk, men på PC-A7110B følger det med støydempende matter, ferdig montert for å redusere støy ytterligere. PC-A7110B har dog dessverre en prislapp på godt over ditt maksbudsjett. Tenkte uansett det var vært å nevnes. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du har også Lian Li PC-P80, riktig nok litt dyrere enn du hadde tenkt deg men noe av det beste fra Lian Li på markede. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Du har også Lian Li PC-P80, riktig nok litt dyrere enn du hadde tenkt deg men noe av det beste fra Lian Li på markede. Liker ikke å måtte åpne en dør for å få ut CD-ROM'et Cube Case: Kabinettet er flott og stort men problemet er at du må kjøpe på samme ekstra vifter og HDD holder osv.. Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvor ofte er det du bruker cd/dvd/blu-ray rommet? Og hvor ofte finner du et kabinett med masse plass til harddisker/drev som du ikke må kjøpe ekstra utstyr til? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg bruker egentlig ikke CD romen så ofte ettersom jeg bruker NO-CD crack til alt. Men hvis jeg eks brenner en CD fra PowerISO så åpnes jo den automatisk når brenningen er fullført vil den ikke gå i stykker om dette skjer noen ganger? Lenke til kommentar
Chiobe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du må jo åpne for å pakke inn cden, så da er det jo bare å la den stå open til du er ferdig. Så ser egentlig ikke at det skulle være et problem. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Nee stolen min sitter slik at det ikke funker, men vil CD rommet bli ødelagt? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Det ble ett Lian Li PC-P80 selvom det hadde litt få 3.5" plasser. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det ble ett Lian Li PC-P80 selvom det hadde litt få 3.5" plasser. Det beste hadde vel vært en server? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har ikke råd til både og... Jeg prøver å samle sammen en server ja. Jeg fikk ett hovedkort med en gammel AMD stokkel men den hadde ikke SATA inn så jeg får ikke brukt det Eneste kravene jeg har er at den må ha SATA xD BTW, nei jeg har ikke dobbel postet tror det er fjæret ett svar i mellom der.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Silverstone Tj07 har jeg 18 harddisker i. Dette er veldig stilrent og ikkje "fjortiss" http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321158 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Silverstone Tj07 har jeg 18 harddisker i. Dette er veldig stilrent og ikkje "fjortiss" http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321158 Har alt bestilt lian li PC-P80 xP kommer til å kutte av LED'en på viftene tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå