Gå til innhold

Kabinett max 3k Plass til en del harddisker

Anbefalte innlegg

Hey, skal bygge ny PC men er litt usikker på Kabinett og GPU enda.

Jeg vil helst ha ett Lian Li Kabinett.

Kabinettet må være stille ha vifter installert og ha god plass til harddisker. (8-10+)

Kabinettet må heller ikke ha masse lys og slikt vil helst ha ett stilrent kabinett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lian Li PC-V2010B

3.5" drive bay (Internal) 8

Lian Li PC-A77

3.5" drive bay (Internal) 9 ( Use 6 bays of 5.25 Space)

Lian Li PC-A7010B

3.5" drive bay (Internal) 10 ( SATA Raid x 7)

Selv synes jeg sistnevnte PC-A7010B virker ut til å være det beste valget av disse.

Denne kommer med flest vifter installert. Noe som betyr at du kan sette viftene på laveste hastighet for å redusere støy, uten at det går nevneverdig utover kjøleegenskapene. Kabinettet har også hotswap funksjon på 7 av harddiskplassene.

Lian Li PC-A7110B kan vell omtrent kalles storebroren til PC-A7010B. Denne er så godt som identisk, men på PC-A7110B følger det med støydempende matter, ferdig montert for å redusere støy ytterligere. PC-A7110B har dog dessverre en prislapp på godt over ditt maksbudsjett. Tenkte uansett det var vært å nevnes.

Lenke til kommentar
Du har også Lian Li PC-P80, riktig nok litt dyrere enn du hadde tenkt deg men noe av det beste fra Lian Li på markede.

Liker ikke å måtte åpne en dør for å få ut CD-ROM'et

Cube Case: Kabinettet er flott og stort men problemet er at du må kjøpe på samme ekstra vifter og HDD holder osv..

Lenke til kommentar

Jeg bruker egentlig ikke CD romen så ofte ettersom jeg bruker NO-CD crack til alt.

Men hvis jeg eks brenner en CD fra PowerISO så åpnes jo den automatisk når brenningen er fullført vil den ikke gå i stykker om dette skjer noen ganger?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke råd til både og...

Jeg prøver å samle sammen en server ja. Jeg fikk ett hovedkort med en gammel AMD stokkel men den hadde ikke SATA inn så jeg får ikke brukt det :(

Eneste kravene jeg har er at den må ha SATA xD

BTW, nei jeg har ikke dobbel postet tror det er fjæret ett svar i mellom der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...