mcgroven Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har et nytt kjøreopplæringssystem sett dagens lys? Les mer Lenke til kommentar
MSL Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Uff da:) Hvorfor la 6åringer spille gta i det hele tatt? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Og her har vi grunnen til at der burde vere ei slags sertifiseringsording for å få lov til å få barn. Kay Endret 8. januar 2009 av KayAU Lenke til kommentar
alfao232ga Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hver gang jeg ser sånne nyheter blir jeg sliten... Se til i helvete og ikke synk på bunnnivå! Vi er ikke avhengi av nyheter 24/7 med bare crap. Dere bør seriøst bare satse på kvalitet, da vil dere leve lengst Endret 8. januar 2009 av alfao232ga Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Uff da:) Hvorfor la 6åringer spille gta i det hele tatt? Mange foreldre bryr seg rett og slett ikke . Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg regner med det er en skrivefeil der, og at han ikke egentlig jobber som seksåring. Greit nok å starte tidlig, men dette var da voldsomt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er en aldersgrense på spillet, 18+ ikke la barn på 6 år spille slike spill. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg regner med det er en skrivefeil der, og at han ikke egentlig jobber som seksåring. Greit nok å starte tidlig, men dette var da voldsomt. Skulle stå "skolen", ja. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det jeg lurer på, er om fettern hans ringte ham hvert 5. minutt på mobilen under hele bilturen? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jaja bra han ikke ble skada Arti og tenke på at han ikke kjørte av veien før etter 1 MIL Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 haha genialt. ja litt for ung for å spille gta, men syns likevel 18 års grensa er drøy. Kunne gått være 14. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Uvitende foreldre lot 6-åring spille GTA" Av en eller annen grunn hadde en 6 år gammel gutt fått lov av foreldrene sine til å spille Grand Theft Auto, et spill som er tydelig merket med aldersgrense 18 år. Når gutten, som tydeligvis var overlatt til seg selv, stjal bilen til foreldrene og havnet i en ulykke, fant de ut at det var lettest å skylde på alle andre enn seg selv. Advokat Sue Me har anslått at foreldrene vil få rundt 250 millioner dollar i erstatning, i henhold til den nye "Unfit parent"-paragrafen. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 så siden ungen selv valgte å kjøre skal myndighetene ta fatt, håper for all del at ikke han blir fratatt fra foreldrene Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Uff da:) Hvorfor la 6åringer spille gta i det hele tatt? Det gjør ikke noe, siden det ikke er noe sex eller nakenhet i spillet, liksom. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Dummeste jeg har hørt. Man kan overhode ikke lære seg og kjøre bil igjennom Gta. Og trykke inn en knapp og styre med en spak har da ingen som helst likhet med pedal og ratt, pluss at man faktisk må vri om en nøkkel. Han fikk kanskje ideen om og kjøre bil fra Gta, men han lærte ikke og kjøre!. Han har nok heller "lært" og kjøre av f.eks og se på foreldrene kjøre bil, sett hvordan de hondterer rattet osv. Endret 8. januar 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det jeg lurer på, er om fettern hans ringte ham hvert 5. minutt på mobilen under hele bilturen? :!: I Laughed Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Taunus? Dette er da ikke Europa på 70-tallet! Det skal selvsagt være Ford Taurus. Hvilket viser at man ikke lærer noe om biler av å spille eller skrive om spill... Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hehe, godt poeng. Rettet opp. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjapt levert! Det er tydelig at spilling iallfall fører til raske reaksjoner! Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan lage quote boks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg