per2002 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heisann. Har akkurat bestilt meg en ny HTPC (bygge selv), og bestilte opprinnelig med denne blu-ray/HD-dvd spilleren fra LG (lg ggc-h20l). Datakjeden har ikke denne på lager for tiden, og i en mail fikk jeg et forslag om å bytte til denne fra Sony. Men såvidt jeg klarer å lese ut i fra specsene til sony'en så kan vel ikke denne skrive til hverken CD eller DVD? Kun lesing vel...? Noen som kan hjelpe meg (og gjerne litt fort...) PS: Er det nødvendig med HD-dvd spiller? Er det oppe og avgjort at blu-ray "vant" krigen helt definitivt? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 En ting du ogsp bør vurdere er hvilket software som følger med. Ikke mange som kan spille av BR. Lenke til kommentar
per2002 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Hehe... Dette har jeg ikke tenkt på nei... Jaja. Hvis ikke det følger med noe egnet får jeg vel bite i det sure eplet å gå til innkjøp av noe egnet. Powerdvd 8 er vel et alternativ? Jaja. Ser ut som datakjeden tok kvelden til slutt, så nå er det nattatid her også! Var våkne lenge der i gården synes jeg... Men for en glimrende service så langt! Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Også må du passe på at spilleren ikke har nedsunket eject knapp. (Slik at eject knappen i kabinettet treffer ejectknappen i spilleren). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå