Gå til innhold

BK: SCARLET (studio portretter)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt arbeid ja. Men noen småting jeg legger merke til. Korsettet får brystene hennes til å se veldig flate ut. Dette er dog det bilde jeg synes var best. Elsker kontakten du har fått til her. På bilde nr 3 så mangler hu litt neglelakk på tommelen :p Hvordan er lyse satt opp og er det d200 med 50mm som er brukt?

Lenke til kommentar

Som sagt er det delvis 1d mk ii + 24-70 og d200 + tamron 28-75 2,8.

1d på det siste bildet.

På det første er det en beauty dish, litt høyt oppe, ganske mye til høyre for meg som main, og en med standar refl bakfra.

Andre er det en beauty dish straight in the face. Litt ringflash style. Blitzen rett i ansiktet hennes, og jeg står på en krakk over blitzen og skyter ned på henne.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Stemmer. Møtte henne på fest en gang, så kjenner henne ikke kjempegodt. Men jeg synes kanskje det virker som bildene viser litt imaget hennes, i hvert fall slik som jeg oppfattet henne. :p

Du er oppvokst på Steinkjer, eller er du innflytter? Bare sånn for å digredere ennå litt mer. ^^

Lenke til kommentar

Haha! Da skjønner jeg at du er lei.. Studerte der i tre år, og det var egentlig nok Steinkjer for en stund, selv om jeg var hjemme på Verdal på kveldstid.. :p

Bare for å komme med noe semikonstruktivt: Jeg liker bilde nr. 2 best, tror jeg.. Har vel noe å gjøre med at hun ikke ser så bleik ut der.

Adder deg på msn, om det går greit?

Edit: Sjekka profilen din nå.. Du får adde meg om du gidder/vil etc. :p

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar

Lurer på om du misforstår ordet flat her. Tipper han sikter til at bildet har lite bybdefølelse.

Desverre gjelder det alle tre i mine øyne. Uten være alt for bastant, tror jeg det kommer av en uheldig kombinasjon av lys og overdreven retusjering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...