Haansi Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Vet ikke helt hvorfor, men jeg bare fant ut at jeg likte dette bildet veldig godt. Ble tatt på nyttårsaften, og var egentlig et helt mislykket bilde. Men så satt jeg å så igjennom nå, og stjerneskuddet ser faktisk veldig klart ut, og samtidig er det formet som et hjerte. Synes det ble veldig stilig, men er ikke sikkert det faller i smak hos dere. Uansett, ta en titt: Endret 7. januar 2009 av Haansi Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Interessant bilde indeed, må jeg si : ) Jeg synes egentlig det funket helt greit, om du ser bort ifra den lyktestolpen til venstre som jeg ville fjernet. Men det er meg : o Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Tok å fiksa det jeg Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mhm, definitivt bedre : ) Utradisjonelt bilde, men jeg liker det veldig godt. Det bare funker : > Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Takker for det Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Helt enig, likte det veldig godt. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Glad dere liker det Selv liker jeg veldig godt området rundt stjerneskuddet, altså selve armene til stjerneskuddet. De er veldig krystallklare, og synes det ser stilig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå