ringperm Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Tørr jeg spørre, hvem av de "gamle grisene" er du? Jeg har ganske mye å gå på, da jeg, antageligvis, var den eneste under 20 ^^ Den minst fotogene av oss Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvis du har originalbildet så kan du jo bare sjekke hvem som har D90 Ikke så lett å se på det bittelille bildet, men jeg tipper han helt til venstre. He he, hvis jeg husker riktig, så var tanken med denne lille "eventen" at vi skulle få prøve oss med skikkelig utstyr, og dermed fikk låne av fotografen. Forøvrig så hadde jeg ikke D90 på den tiden Når det er sagt, så tror jeg at jeg husker hvem Oyjorn er. Var du den overivrige unge mannen med cap og et D80? Du var i følge med en voksen herremann, tror jeg. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hehe, ja. Jeg ble en smule overivrig, da jeg så alt dette snopet Og jeg kom alene, men møtte på denne herremannen nede i studioet. Endret 23. august 2009 av Oyjorn Lenke til kommentar
deviant Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Feilpost Endret 8. september 2009 av deviant Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Utrolig, ikke en post siden August! Hva skjer med Stavanger?! Skal ikke prøve å få ordet noe iløpet av våren? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Alle er så jæ.. slappe at jeg ikke gidder å prøve å få til noe.. du er velkommen til å prøve selv Lenke til kommentar
deviant Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, det gikk visst dårlig med 15. februar både i 2009 og 2010 Men nå får vi kjøre i gang noe. Det er snø ute og sentrum er et anerledes sted enn vi er vandt med. Kanskje helt greit med en walkaround i Stavanger sentrum? Ellers er Studio 88 straks ferdig med sin årlige makeover. Ingen problem å sette opp en liten workshop eller studiotreff. For min egen del har jeg dessuten satt av hele mars til foto. "I quit my dayjob" ... om bare for èn måned Om du er interessert til å bli med på et lite treff i løpet av de neste ukene, sleng ut noen tidspunkt her. Så lenge vi er to eller flere så kaller vi det akam treff Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Men nå får vi kjøre i gang noe. Det er snø ute og sentrum er et anerledes sted enn vi er vandt med. Kanskje helt greit med en walkaround i Stavanger sentrum? Er skremmende dårlig kjent i Stavanger (bor i Sandnes), så det kunne vært gøy med en walkaround i Stavanger... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Må få blitt med jeg også, kamera mitt har hatt vinterdvale. Lenke til kommentar
Andreas23 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei! Jeg vil gjerne bli med også, hvis dere har forståelse for en som ikke snakker norsk helt flyttende Jeg flyttet for 6 måneder siden fra Tyskland til Norge og bor på Rennesøy nå. Det hadde vært kjempe flott når jeg kunne bli kjent med andre her som har den samme hobbyen! Sorry for min norsk, men jeg tror den blir bedre i løpet av tiden Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 For dere med bil: Akamtreff i dyreparken Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 mine innlegg, håper dere får til noe. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 har fått til mye her tidligere, du er nok litt sent ute. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 ah ok, leste bare et par poster og der var det mest klager over lite aktivitet Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Bildetråder fra tidligere treff link link link link link link Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Problemet med meg er at jeg har lyst til å bli med på slike turer, men jeg ser jo at jeg vs. de bildene dere legger ut etter slike turer er rett og slett en ekstremt dårlig foto-amatør, og det er ikke kjekkt.. Er det slik at dere bare knipser, eller gir dere også "kurs" for slike som meg, som virkelig har lyst til å ta gode bilder, men får det rett og slett ikke til? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fikk litt mersmak etter en et hyggelig akamtreff sist helg i Dyreparken, så hvis noen gidder å dra i gang noe så er det mye mulig at jeg er med. Er det du sn0dig som har dratt i gang de tidligere treffene? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Ja, men jeg har gitt opp fordi folk er så jævlig slappe. Du kan jo prøve selv. Lenke til kommentar
el_n3ro Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 er lett med hvis det blir arrangert noe Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg er villig til å ta en tur, helst ikke så langt vekke, da jeg ikke ha transport annet enn buss og søster. En walkaround i byen uka etter påske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå