Gå til innhold

neste treff i Stavanger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har originalbildet så kan du jo bare sjekke hvem som har D90 ;)

Ikke så lett å se på det bittelille bildet, men jeg tipper han helt til venstre.

 

He he, hvis jeg husker riktig, så var tanken med denne lille "eventen" at vi skulle få prøve oss med skikkelig utstyr, og dermed fikk låne av fotografen. Forøvrig så hadde jeg ikke D90 på den tiden :)

 

Når det er sagt, så tror jeg at jeg husker hvem Oyjorn er.

Var du den overivrige unge mannen med cap og et D80? Du var i følge med en voksen herremann, tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Ja, det gikk visst dårlig med 15. februar både i 2009 og 2010 :p

 

Men nå får vi kjøre i gang noe. Det er snø ute og sentrum er et anerledes sted enn vi er vandt med. Kanskje helt greit med en walkaround i Stavanger sentrum?

 

Ellers er Studio 88 straks ferdig med sin årlige makeover. Ingen problem å sette opp en liten workshop eller studiotreff.

 

For min egen del har jeg dessuten satt av hele mars til foto. "I quit my dayjob" ... om bare for èn måned :)

 

Om du er interessert til å bli med på et lite treff i løpet av de neste ukene, sleng ut noen tidspunkt her. Så lenge vi er to eller flere så kaller vi det akam treff :D

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vil gjerne bli med også, hvis dere har forståelse for en som ikke snakker norsk helt flyttende :)

Jeg flyttet for 6 måneder siden fra Tyskland til Norge og bor på Rennesøy nå.

Det hadde vært kjempe flott når jeg kunne bli kjent med andre her som har den samme hobbyen!

Sorry for min norsk, men jeg tror den blir bedre i løpet av tiden :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Problemet med meg er at jeg har lyst til å bli med på slike turer, men jeg ser jo at jeg vs. de bildene dere legger ut etter slike turer er rett og slett en ekstremt dårlig foto-amatør, og det er ikke kjekkt.. Er det slik at dere bare knipser, eller gir dere også "kurs" for slike som meg, som virkelig har lyst til å ta gode bilder, men får det rett og slett ikke til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...